blog (11)

הבחירה הנכונה לעיצוב המטבח

מטבחים קטנים לבית

במאמר זה ננחה אתכם אודות עיצוב מטבחים קטנים. כידוע, בית גדול אינו נחלתם של אזרחים רבים, ובלא מעט מקרים חדר המטבח מהווה חדר קטן שיש להתנהל עמו בחכמה. המאמר שלפניכם יספק מידע על מוצרי החובה במטבח, על מיקום נכון ואחראי של תשתיותיו ואפילו על חידוד מראה חדר המטבח הקטן לכדי חדר מעוצב, בסגנון ייחודי.

מוצרי החובה בכל מטבח קטן

אנו סבורים שבכל מטבח חייב להיות מקרר, שיש עבודה, אסופת ארונות מתחת לשיש זה, ואסופת ארונות מעליו. כן, צריכים להיות במטבח סט אחד לפחות של כיריים גז או חשמליים, וטוסטר אובן גדול. במידה ודיירי הבית מסתמים על מזון מהיר יש לרכוש גם מיקרוגל.

חלוקת התשתיות במטבח

ברוב המקרים, ממוקם המטבח בחלק מרכזי בבית מה שמצריך גם מתשתיות אשר לחלקן אין קשר לפעילות המטבח, כמו תשתית התקשורת, לעבור במטבח שלכם. בנוסף אליה, כמובן שמועברים שם צינורות המים שלכם, כבלי חשמל חצובים בקירות, וצינורת גז המוליכים מהבלונים המרכזיים לכיריים. חשוב לוודא עם אשי המקצוע מטעם הקבלן שעבודות החשמל מופרדות מיתר העבודות. בדרך כלל מחלק הקבלן את העבודה במטבח כך שהחשמל חצוב בתחתיות הקירות ויתר התשתיות בחלקים העליונים, כאשר שקעי החשמל משמשים כגבול גזרה בין שניהם. לכן, הם בדרך כלל ממוקמים במרכז הקיר, בהטייה כלפי מטה.

חשוב להקפיד על נוסח עבודה זה במיוחד אם אתם יודעים שכבלי תקשורת מועברים במטבח שלכם, שכן הצבת כבל תקשורת לייד כבל חשמל עלול ליצור סיכוך: כבל החשמל המכיל מתח נמוך עלול להרעיד את כבל התקשורת המכיל מתח שמוגדר “נמוך מאד” וזה עלול להאט לכם את האינטרנט ולשבש את עבודת גלאי האבטחה בבית אם ישנם.

עיצוב מטבחים על פי קונספט מתווה מראש

נהוג לעצב מטבחים על פי אמות מידה קבועות, תוך הכנסת האני-מאמין העיצובי שלכם. במידה ותבקשו ליצור מטבחים קטנים לבית בסגנון כפרי, חשוב להקפיד על ריצוף בצבעים כהים, הדומים לחום, כתום כהה או אדום כהה, ארונות עץ בצבע דומה, עם פרזול מתכתי קטן או פרזול עץ בכל הגדלים. במידה ומדובר בידיות פרזול ממתכת, רצוי שהן יהיו צבועות נחושת או זהב, ולא כסף. האחרון מתאים יותר לעיצוב המודרני.

בעיצוב מודרני, לעומת זאת, יש להקפיד על ארונות, ריצוף וחפצים דוממים בצבעי לבן, קרם וצבעים בהירים נוספים, תוך שימוש באלומיניום או נירוסטה כחומר הגלם לידיות הארונות שלכם. נהוג להזמין אותן כשהן כסופות ובוהקות, בדרך כלל בגדלים גדולים.

מחירי מטבחים כפריים

כאשר אנו מדברים על מטבחים כפריים, יש להזכיר מהם המאפיינים של מטבחים אלה. ראשית, מדובר על מטבחים שהם עשויים מעץ מלא, יש להם חזות חמה, לרוב העץ יהיה כהה והמטבח לרוב הוא גדול. ניתן לראות גם וויטרינות בעיצוב כפרי ומדפים פתוחים. המטבח מאובזר ומשוכלל וניתן למצוא את כל מכשירי החשמל שבהם אנו נעזרים לבישול. מי שמתעניין לגבי מחירי מטבחים כפריים, יוכל לחפש באינטרנט באתרים של יצרני או מעצבי מטבחים כפריים על מנת לערוך השוואות בין היצרנים השונים. האווירה שמרים המטבחים הכפריים היא חמה, ביתית ומיוחדת לכן הרבה מעוניינים לרכוש אותם ומבררים בכמה מקומות על מנת לוודא את מחירי מטבחים כפריים לפני שיחליטו איזה מטבח כפרי הם מעוניינים לרכוש ואיפה.

ערכו סקר שוק מקיף לגבי מחירי מטבחים כפריים

חשוב למצוא מטבחים כפריים בעלות סבירה ולכן יש למצוא מחירי מטבחים כפריים בעלות סבירה. ניתן למצוא מבצעים של מטבחים כפריים כמו מטבחים שמחליפים בקולקציה. אם לא משנה לכם לרכוש מטבח שמחליפים בקולקציה והוא לטעמכם, הרכישה של מטבח זה תהיה משתלמת עבורכם. מטבחים כפריים יוקרתיים ניחנים מעץ  מלא. לרוב המטבח עשוי מעץ כהה ומקנה אווירה חמימה וביתית. גם הריצוף קובע, יש קרמיקה הנראית כמו פרקט. גם התנור או הכיריים במטבח זה הם בסגנון כפרי ומיוחד על מנת להעניק את האווירה המושלמת של מטבח כפרי. ניתן למצוא צנצנות עם תבלינים או חמוצים שהן שקופות שמוסיפות אווירה כפרית כאשר צנצנות אלה מוצבות על אדן החלון או על השיש.

מה הדקורציה החשובה במטבח כפרי?

יש כאלה המזמינים מטבחים כפריים בעיצוב אישי, יש שתולים סירים ומחבתות מנחושת או כפות בישול מעץ. יש כמה סוגי מטבחם כפריים, יש את המטבח הכפרי הקלאסי ויש את המטבח האנגלי שהוא מסגנון בקווים עדינים ופיתוחים מיוחדים . הרבה אוהבים את הרומנטיקה והנוסטלגיות שיש במטבחים הכפריים אך יש מחירי מטבחים כפריים שהם אינם זולים, וכמובן הכול תלוי בחלל המטבח. מטבח כפרי גדול יותר יעלה כמובן בהתאם. ניתן למצוא חברות מובילות בתחום ייצור מטבחים כפריים ולבקר באולמות התצוגה השונים של מטבחים אלה על מנת לברר מחירים ולהתרשם מהדגמים.

נגישות