מוצרי חשמל למטבח

ארבל מטבחים

אצלנו במטבחי ארבל ממתין עבורכם שילוב נדיר מסוגו בין אפשרויות עיצוב רעננות ומפתיעות לבין מומחיות, מקצועיות ומיומנות. אנו מייצרים מטבחים ייחודיים בהתאמה אישית.

לגעת בעץ

החברה מייצרת את מוצריה בארץ כחול לבן אולם התצוגה שלנו בפתח תקווה ברח’ אלכסנדר ינאי 11 צומת סגולה,  ומשווקת ישר ללקוחות פרטיים ללא פערי תיווך מיותרים. 

BH מטבחים

עיצוב וייצור בסגנון אישי, איכות בייצור, טוטל לוק בעיצוב ורמת גימור גבוהה הן המטרות העיקריות שמציבה לעצמה BH. ב-BH מושם דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

הכירו את מותג מטבחי הפרימיום next125, זוכה פרסים רבים על פתרונות עיצוב ותכנון פורצי דרך. בואו ליהנות מכל היתרונות: עיצוב בהתאמה אישית, איכות מעולה ושירות מקצועי.

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים וכל סוגי עבודות הנגרות, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח, עם מיטב חומרי הגלם. 

קמילה מטבחים

בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. מטבחים עם משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים.

אורכיד מטבחים

אנחנו שמים דגש על שירותיות. יותר מכל חשוב לנו שהלקוח ירגיש כי מקשיבים לו, ובונים יחד איתו את מטבח חלומותיו. אנחנו נותנים את המענה המתאים לכל אחד מלקוחותינו. 

פרפקט ליין

מחיר מיוחד בפרפקט ליין מטבח גוף סנדוויץ עד 10 מטר ידית חרוטה אינטגרלית רק ב- 13,400 ש”ח, על כל דגמי הפורמייקה במבחר צבעים.

לוג מטבחים

ברוכים הבאים לחברת לוג מטבחים המתמחה בייצור ותכנון מטבחים במגוון רחב של עיצובים. צוות החברה פועל משנת 2010 בייצור איכותי ומקצועי של מטבחים מעוצבים בסגנונות שונים ובהתאמה אישית.

הרשם עכשיו לניוזלטר שלנו

הדילמה אם לרכוש עיצובים למטבח, ואת מוצרי החשמל לקנות במקום נפרד, או לייבא את המטבח כולו כמקשה אחת מלווה את הצרכן עוד מהדורות הקודמים. דבר אחד ברור: רכישת מטבח שלם עם כל סט המוצרים בתוכו חוסכת לכם זמן, מביאה לכם את כל מה שצריך כדי להתחיל לעבוד במטבח ולא פחות חשוב, מונעת את ההתמודדות הקשה עם התאמת המוצרים לעיצוב. התמודדות זו, עבור מי שרוכש עיצובים בלבד, היא לא פחות מעבודה סיזיפית ומייגעת שלא תמיד אפשרית למימוש מלא בהתאם לקריטריונים המדויקים של המעצב. רכישת מוצרי חשמל למטבח עם העיצובים מונעת תרחיש זה ומביאה הביתה מכשירים בצבעים המתאימים לארונות ולעמדות העבודה. בכך, ניתן להשלים בקלות את עיצובו של המטבח.

מוצרי חשמל איכותיים לעבודת מטבח פורייה

  • התאמה מלאה של סט המוצרים לסט העיצובים, ללא חריגויות.
  • כל מכשיר נבחר בקפידה לפני שמועמד למכירה בחנויות.
  • המכשירים כולם בעלי דירוג אנרגטי גבוה ונחשבים ידידותיים לסביבה על פי תקנים מוסדרים.
  • עמידה בתקנים טכנולוגיים מערביים הנדרשים להפעלה בטוחה ויעילה.
  • אפשרות לרכישת כל סט מכשירי המטבח או חלקם.
  • אפשרות השלמת מטבח קיים עם סט מכשירים שמתאים לעיצובו.
  • מוצרי חשמל למטבח שיסבו למשתמשיו נוחות וגם איכות עיצובית חסרת פשרות.
  • עבודה עם כל יצרניות מוצריה המטבח המובילות בעולם.
  • התאמת סט המוצרים למטבח מבחינה דקורטיבית ופונקציונאלית כאחת על פי העדפות המשתמשים.

פורטל המטבחים – מוצרי חשמל מטבח מעוצבים וגם איכותיים

ספקי המטבחים בפורטל המטבחים לא מציעים ללקוחות רכישת מטבח עם מוצרים מבלי לעגן זאת בתבניות עיצוב איכותיות המעידות על המשכיות דקורטיבית בחלל. זהו היתרון הגדול בהסדרתם במעמד רכישת המטבח, במקום לחפש בנפרד לאחר הטמעת הארונות, המזנונים ועמדות העבודה השונות. פורטל הרהיטים מארח בחובו ספקי מטבחים שנבחרו בקפידה ואשר עובדים עם יצרני מטבחים ובפרט – מכשירי מטבח – מהמובילים בעולם. הם עומדים בתקנים מערביים נוקשים הן בתחום שימור העיצוב והן בתחום הבטיחותי ובתחום התפעולי. לכן, רכישת מוצרי חשמל למטבח דרך פורטל המטבחים מספקת למשתמש את יתרונו הגדול במטבח: הנאה מחדר מעוצב ומלוטש, אשר מוצבים בו מכשירי חשמל מהחלומות. מציאות זו של התנהלות במטבח רצויה לכל דייר קבע המבקש לשדרג חדר זה.

ארבל מטבחים

אצלנו במטבחי ארבל ממתין עבורכם שילוב נדיר מסוגו בין אפשרויות עיצוב רעננות ומפתיעות לבין מומחיות, מקצועיות ומיומנות.

לגעת בעץ

החברה מייצרת את מוצריה בארץ כחול לבן ומשווקת ישר ללקוחות פרטיים ללא פערי תיווך מיותרים.

BH מטבחים

עיצוב וייצור בסגנון אישי, איכות בייצור, טוטל לוק בעיצוב ורמת גימור גבוהה הן המטרות העיקריות שמציבה לעצמה BH.

next125

מותג מטבחי הפרימיום next125, זוכה פרסים על פתרונות עיצוב ותכנון פורצי דרך. עיצוב בהתאמה אישית, איכות מעולה ושירות מקצועי.

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים וכל סוגי עבודות הנגרות, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד.

קמילה מטבחים

בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. מטבחים עם משחק של עץ וצבע.

אורכיד מטבחים

אנחנו שמים דגש על שירותיות. יותר מכל חשוב לנו שהלקוח ירגיש כי מקשיבים לו, ובונים יחד איתו את מטבח חלומותיו.

פרפקט ליין

מחיר מיוחד בפרפקט ליין מטבח גוף סנדוויץ עד 10 מטר ידית חרוטה אינטגרלית רק ב- 13,400 ש”ח, על כל דגמי הפורמייקה במבחר צבעים.

לוג מטבחים

ברוכים הבאים לחברת לוג מטבחים המתמחה בייצור ותכנון מטבחים במגוון רחב של עיצובים, ייצור איכותי ומקצועי של מטבחים מעוצבים.

הרשם עכשיו לניוזלטר שלנו

נגישות