blog (18)

הדרך המושלמת לגבש בבתים מטבחים מודרניים

בחירה במטבח המודרני היא הבחירה האחראית ביותר עבור מי שלא השכיל לגבש עיצוב למטבח שלו. המטבח העכשווי נושא עמו תבניות עיצוב מתקדמות מאד דווקא בשל מספרן המועט. למה כוונתנו? בשל כך שזה מטבח מודרני, על גבי המשטחים המגוונים ודלתות הארון השונות אין שום פרט מלבד צבע ורמת הברקה של הצבע: לא פרזול, לא סיתות מגורען בקצה, ולרוב גם לא ידיות. תכנון זה לא נעשה מתוך התחשבות במי שלא עיצב מטבחים אלא כי זוהי תפיסת הדקורציה המודרנית: מינימליזם. הדבר נכון למודרניזם גם בתחומי אומנות אחרים כמו מוזיקה וציור, למשל. בשל כך, בחירה במטבח מודרני כפי שנלמד לעשות כאן היא הבטוחה ביותר ללקוחות שאין בכוונתם להתעמק בעיצוב יתר על המידה.

הכל מתחיל מגיבוש מבני וחזותי של המטבח

תכנון מטבח מודרני, כפי שציינו בפתיחה, הוא הקל והפשוט ביותר הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא האם לרכוש את המטבח במצב עיצובי בתולי, ארונות ומשטחי עבודה בלבד, או לרכוש קומפלט עם מכשירים. בתחום המודרני רכישה עם מכשירים מזכה אתכם ביתרון כפול: החנות תמיד תדאג שהמוצרים ייראו בצבע ובהתאמה העיצובית לתשתיות. כמו כן, לרוב היא תדאג גם לדיגיטציה של המוצרים: להופעת שעון ולוח מחוונים עם מספרי-מחשב בלייזר בפרונט הקדמי. באשר לעיצוב עצמו, רוב המטבחים מסוג זה יהיו לבנים אך יש מעט דגמים גם בצבעים בהירים אחרים כמו ירוק בהיר או ורוד. הארונות בדרך כלל יתקבלו ללא ידיות ומשטחי העבודה יהיו עשויים קרמיקה פשוטה עם פס חלק בקצה הקדמי. איי המטבח יהיו מגובשים בדרך כלל עם כיסאות בר מתאימים מבחינה חזותית.

הבחירה המושלמת בחנות המטבחים שלכם

בנושא כה מורכב כמו מטבחים, הגם כשמדובר על מטבח מודרני, הולכים על בטוח ופונים לפורטל המאגד בתוכו מבחר של חנויות מטבחים. כל חנות שמאוגדת שם מהווה סממן למקצועיות, אחריות ויצירתיות אמיתית. פורטל שכזה מאפשר לגולשים לגלוש באתר שלו ולצפות בדגמים שונים של מטבחים מודרניים לפני הבחירה.

קנייה מעשית של המטבח

את הקנייה יש להסדיר, כפי שציינו, באתר הדמיית מחשב של פורטל מטבחים. ראיתם את דגם המטבח שעושה לכם חשק לקנות? הקליקו על התמונה כדי להגיע לאתר המקורי, אתר של חנות מטבחים. עיינו בדף המידע של המוצר וצרו קשר עם החנות לגבי שאלות אחרונות לפני הקנייה: גוונים מדויקים, מידות עובי, וכל שאלה אחרת שמעניינת אתכם.

נגישות