blog (14)

הטיפים המנחים שכל אחד חייב להכיר לפני בחירת מטבחים כפריים

מהם מטבחים כפריים ומדוע הם מאד פופולריים דווקא היום בזמנים המודרניים? מטבחים כפריים משלבים עיצוב קלאסי אותנטי של פעם על טהרת העץ עם אלמנטים רורליים שמוציאים את ההקשר הבורגני מתוכם. הם מבוססים על ארונות עם קצוות עגולים, פרזול ידיות רב עוצמה בכל התקן פתיחה ומדפי עץ מפורזלים עם מעטפת מתכת בצדדים. מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מגבשים מטבח כפרי בבית? כל מה שדרוש לבחירת המטבח האותנטי המרהיב, במאמר שמומלץ מאד לקרוא לפני שניגשים לקנייה הממשית.

טיפ לגיבוש המבנה והעיצוב הנדרשים

מבנה המטבח הוא בסיס הקנייה שלכם והוא ניחן בשאלה אחת: מה אתם צריכים שהמטבח יעשה בשבילכם? האם יהיו בו 2 עמדות עבודה שאחת מהן היא מזנון המטבח, או בפשטות אי המטבח? או שעמדת עבודה אחת עונה על הצרכים שלכם? האם אתם צריכים ארונות עם פתיחה רגילה (ציר) או עם דלתות מיוחדות מוזזות או נעות בציר קלפות דמוי דריי קיפ. האם אי המטבח שלכם יכיל קירות מזנון בלבד או גם ארונות ומגירות קטנות על גבי הדפנות שלו? מהו  העיצוב הכפרי שאתם מתחברים אליו יותר מכל? על טהרת הצורה העגולה בארונות ובמגירות? עם משטח עבודה מסותת בקצוות? הצבע החום ישלוט במרחב בבלעדיות או יתכתב עם אלמנטים לבנים דמוי פרובנס? אלה השאלות שאתם צריכים לשאול לפני גיבוש הדקורציה הפנים-מטבחית שלכם.

טיפ לבחירת מקום הרכישה

מקום הרכישה צריך להיות חנות מטבחים שלא מוכרת שום תכולה אחרת מלבדם. זהו תחום שאין לו נגיעה בעיצוב בית רגיל ובוודאי שלא לסניטציה פשוטה בבית. התחום משלב את שני האלמנטים וזה מה שעושה אותו כל כך מורכב. לא רק שהחדר צריך לספק מענה נגד מים ולחות למשתמש, המענה הזה צריך להיראות יפה, מעוצב ואיכותי, כזה שיגרום לכל אורח להרים גבה. השילוב של שני האלמנטים הללו ניתן להסדרה כמעט רק בחנות מטבחים מקצועית שהיא חלק מאיגוד פורטל מטבחים.

טיפ ביצועי לכינון הרכישה

לרכישה קלה ומקצועית, אין צורך להגיע למשרדי החנות או ואולמות התצוגה שלה. גלישה באתר של פורטל מטבחים בו היא חברה או באתר שלה מספיק בהחלט ומאפשר לכם למצוא את המטבח שמתאים לכם מהבית. בכך, אתם מבטיחים גיבוש מטבחים כפריים מן המעלה הראשונה. חשוב להיוועץ עם צוות המוכרים לפני אישור הרכישה כדי לוודא שמה שאתם עומדים לקנות הוא אכן המוצרים והתשתיות להם/ן אתם מצפים.

נגישות