blog (16)

הטמעת מוצרי חשמל למטבח קיים – כך תעשו את זה נכון

אם אתם אחרי שלב רכישת תשתיות עיצוב המטבח, והטמעת המוצרים החשמליים היא שנשארה לכם, במאמר זה נלמד אתכם לעשות זאת בחוכמה וללא יותר מדי חיפושים שלא יניבו שום תוצאה מעשית. במקרה הטוב, תמצאו מוצר אחד אחרי 3 שבועות של חיפושים מייגעים. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד להתאים את כל מוצרי המטבח שלכם בדיוק לאופן בו הוא עוצב, כאן אנו נלמד אתכם כיצד לעשות זאת.

מטבחים אינם תמיד בשליטתנו הדקורטיבית

לא כל משפחה או דייר לוקחים על עצמם ייזום של פירוק ובניית מטבח מחדש. חלקים גדולים בציבור אומרים תודה על רכישת דירה ראשונה ומסתדרים עם מה שיש: עם הארונות ומשטח העבודה הקיימים במטבח. אבל הדייר הקודם, שכן בחר זאת, כבר ביסס ברכישה שלו עיצובים קיימים, אולי כפריים, אולי מודרניים, אולי שילוב של השניים, בהתאם לגוונים. גוון עץ, למשל, מעיד בדרך כלל שהמטבח הנו כפרי בעוד גוון לבן וללא ידיות על הארונות מעיד כי לפניכם מטבח מודרני. מה אתם עומדים לעשות עם המידע הזה? לפנות לחנויות מוצרי חשמל למטבח שהוכחו כמקצועיות באפיון מטבחים. אנו נלמד אתכם כעת כיצד להגיע אליהן.

גשו לאתר מומחים למטבחים, מעין פורטל כללי המתמחה בתחום

אתר כזה אינו מסגרת מסחרית אלא איגוד. הוא מכיל בתוכו את כל העוסקים במלאכת המטבח, החל מנגרי מטבחים ועד לחברות מטבחים גדולות ובינוניות. האתר מארח גם ספקי-עזר שנותנים גיבוי למטבחים קיימים, וביניהם חנויות חשמל פרטיות שכל ההתמחות שלהן היא גיבוי צרכנים עם מוצרי חשמל למטבח. בחנויות הללו לא תמצאו בדרך כלל DVD וטלוויזיה QLED, וגם במעט שכן מוכרות זאת נערכו מספיק בדיקות כדי לוודא שבתחום מכשירי המטבח – מדובר בחנות מומחים, ממנה מרבית הציבור היה מרוצה.

חפשו את סט המוצרים הרצוי

כאשר מצאתם את החנות שמשווקת מוצרי חשמל למטבח, על פי ההתאמה לעיצוב של החדר אצלכם בבית, מומלץ שהרכישה תתבצע במרוכז אצלה. רכישה נפרדת של מדיח, תנור ומקרר שעומדים אחד ליד השני תוביל ממש כמעט תמיד לתוצאות עיצוב שונות גם אם הגוון אותו דבר. כשאתם קונים באותה חנות ומאותו יצרן אתם מבטיחים לעצמכם עיצוב עקבי של כל סט המוצרים. לפני שאתם קונים, צרו קשר עם החנות ובררו פרטים אחרונים לפני קנייה: האם אותו סט מוצרי חשמל למטבח ידידותי לסביבה? בעל דירוג אנרגטי גבוה? חוסך חשמל? האם יש על המוצרים שעון קדמי דיגיטלי? וכל שאלה נוספת שבכוונתכם לדעת מראש.

נגישות