blog (12)

טיפים לתכנון מטבח מודרני

מטבח מודרני

תכנון של מטבח מודרני מבוקש בהרבה בתים וכן גם בבתי מלון ומסעדות למיניהם. המטבחים המודרניים בעידן של היום, מאופיינים בחידות גדולות, קווים נקיים ובהרבה  מרחב. ניתן לראות אצל ל מטבח מודרני את האי בו ניתן לעבוד עליו כאשר אנו מעוניינים לבשל. ניתן גם לסעוד על ה”אי”. הטרנד של מטבח מודרני הגיע אלינו מארה”ב וגם היום הוא ממשיך להיות נפוץ בהרבה מאוד בתים. ניצול חכם של אחסון זהוי גולת הכותרת של המטבח המודרני העכשווי. במטבח זה, קיימים רק ארונות עליונים. ניתן להתקין גם את הכיריים על האי וכך אף לחסוך במקום על השיש במטבח. ישנן יחידות אחסון מתוחכמות שניתן למצוא רק במטבחים המודרניים. יש מגירות חכמות בעיצוב של מטבחים אלה. ניתן לבחור בקרוסלות או חצאי קרוסלות, על מנת לאחסן את הסירים. המטבחים המודרניים מאובזרים במכשירי חשמל משוכללים, כמו קולט אדים, אשר שואב את ריחות הבישול מהמטבח , דבר שהוא חיוני, במיוחד אם המטבח והסלון נמצאים ביחידה אחת.

הבנייה החכמה של המטבח המודרני

כאשר מעצבים או בונים מטבח מודרני חייב להיות גם מזווה בחדר קטן ומוסתר, בו יהיו מאוחסנים כל השימורים ואר מצרכי מזון שאינן צריכים קירור.  חלל המטבח חייב להיות ריק ונקי מכל מוצרים או אביזרים על מנת ליצור תחושה של ניקיון ואסטטיקה. מבחינת העיצוב, מטבח מודרני ניכר גם בחיפויי הקירות שלו. מי שמעוניין בחמימות, יוכל להתקין רצפת קרמיקה בצבעים חמים יותר. המטבחים המודרניים הם בצבעים של לבן, מטאל אפור, שחור או צבעים עזים יותר כמו אדום. מטבחים מודרניים, ניחנים בחללים פתוחים כך שהמטבח ישתלב טוב עם חדר האורחים ופינת האוכל.  מטבחים מודרניים, ניתן לראות בהם כלים חשמליים כמו מקררים משוכללים, מיקרוגל ושאר מכשירי חשמל הקשורים לבישול אשר מוסתרים היטב, וניתנים לשליפה בנוחות בכל פעם כאשר זקוקים להשתמש בהם.

היכן כדאי לרכוש מטבח מודרני?

יש רשתות של עצוב מטבחים, בהם תוכלו לתכנן את המטבח המודרני שלכם לפי העיצוב והצרכים האישיים. יש בעיצוב זה יתרון, היות  וכל מטבח מותאם לחלל של מי שיזמין אותו ולמנהגיו כמו מנהגי האירוח והרגלים של בני המשפחה.

רעיונות לעיצוב מטבחים

המטבח הוא לב הבית שלנו כי שם מתקיימות הארוחות המשפחתיות ואף בהרבה מקרים אנו מארחים את האורחים לארוחות חגיגיות, היות והמטבח הוא נמצא היום בחלל אחד, יחד עם פינת האוכל. יש הרבה רעיונות לעיצוב מטבחים שתוכלו לקבל אצל יצרני המטבחים והנגריות השונות המתמחות עם עיצוב מטבחים.  גם אם פניתם אל מעצב הפנים, הוא יוכל להעניק לכם את מיטב רעיונות לעיצוב מטבחים שיוכלו להועיל לכם ולתת לכם אפשרות לשימוש יעיל ונכון בכל חלל במטבח. יש היום דגש מיוחד על עיצוב המטבחים במיוחד בארץ, היות ואנו הישראלים אוהבים לארח והמטבח חייב להיראות משוכלל ומעוצב כחלק מהסלון והחלל הפתוח. רוב המטבחים היום, נמצאים בחלל פתוח, ולכן יש תמיד להשתמש בקולטי אדים על מנת למנוע ריחות בישול במיוחד כשאנו מארחים.

מטבח למשפחה או מטבח לזוג?

גודל המטבח הוא חשוב, בדרך כלל עיצוב של מטבח קטן הוא אתגר גדול יותר למעצבי המטבחים ולנגרים, היות ויש לנצל בו כל חלל. חשוב כמה בני משפחה יש אם זו משפחה גדולה או שאולי מדובר בזוג או רווק הגר לבד בבית. רעיונות לעיצוב מטבחים תוכלו גם לשאוב מאתרי האינטרנט, לפני שתמהרו לרכוש מטבח או באמצעות מגזינים שונים לעיצוב הבית. חשוב לתת דגש במיוחד על משטחי המטבח. יש כאלה שיאהבו משטחי שיש ויש כאלה שיעדיפו את משטחי הנירוסטה. יש גם משפחות שיהיו מעוניינים בשני כיורים למטבח ויש שאחד יספיק להם את כל סוגי רעיונות לעיצוב מטבח , תוכלו לשאול את המומחים בדבר.

יש לכם משפחה עם ילדים קטנים?

גם גילאי בני המשפחה קשור כאשר אתם מעוניינים למצוא רעיונות לעיצוב מטבחים. חשוב כי המשטח יהיה גבוה יותר כאשר ישנם ילדים קטנים בית בכדי שלא יינזקו או שיקרו תאונות למיניהן כמו מים רותחים שיכולים להישפך מהקומקום או כוויה מסיר העומד על הכיריים.  חשוב כי ארונות המטבח, יתאימו לעיצוב הכללי של הבית כמו פינת האוכל והסלון. על מנת שהמטבח לא ייראה כנטע זר בבית, יש להתאימו לשאר העיצוב. אם הריהוט שלכם הוא מודרני, מן הסתם תבחרו במטבח מודרני וכן הלאה.

נגישות