blog (2)

כך מומלץ לבחור מטבחים מודרניים לבתים פרטיים

מטבחים מודרניים הם הפתרונות האולטימטיביים עבורכם לעיצוב חדר שירות בפורמט עכשווי. מה מאפיים פורמט זה? במה הוא נבדל מהמטבחים האותנטיים? במאמר זה נסקור עבורכם את מאפייניו העיקריים של המטבח המודרני ולאחר מכן נספק כלי בחירה אולטימטיבי שיסייע לכם להגיע למטבח המתאים ביותר לשימושכם.

מאפייני המטבח המודרני

המטבח המודרני הוא הראש ובראשונה מטבח המעוצב בז’אנר המינימליסטי. הוא מכיל מעט שכבות עיצוביות, מה שאומר באופן מעשי שאין ידיות דלת ומגירה. הפתיחה מתבצעת מלמטה באמצעות מגרעת. צבעי פתרונות האחסון, המדפים ושיש העבודה הם לרוב לבנים ומבוססים על שילוב עם גוון זה, למשל מסגרות שחורות כהשלמה עם גוון מנוגד. המטבח מתאים גם עבור אנשים המחפשים את ז’אנר הדור הצעיר בו הוא מורכב מצבעים בהירים שאינם לבנים כמו ירוק, כחול וכד’.

בחירת המבנה של המטבח המודרני

בחירה זו תסייע לכם להגיע לתוצאות הכי טובות בפאן המעשי. כאשר אתם מגבשים מבנה למטבח אתם קובעים איפה ימוקמו הארונות, למעלה או למטה, או שילוב של השניים, היכן ימוקמו משטחי העבודה השונים, האם במטבח יהיה אי מטבח וכיצד ייבנו פתרונות האחסון מבפנים כדי להעניק לכם את תשתית האחסון הטובה והמתאימה עבורכם יותר מכל.

בחירת העיצוב של המטבח המודרני

מטבחי יוקרה הניחנים בעיצוב עכשווי של ארונות עם דלתות חלקות ללא גילופים וללא ידיות פרזול, ולצידם עמדת עבודה קרמית, לרוב מלבנית, בעלת מבנה. את המטבחים ניתן לעצב בשלל טכניקות דקורטיביות, החל מהזמנת דגמים לבנים לגמרי, ועד שילוב של לבן עם גוונים כהים להשלמת העיצוב כמו שחור או אפור כהה. אפשרות נוספת היא להזמין מטבח בעל צבעים בהירים שונים מלבן, למשל מטבח אדום או ירוק, בעיצוב מינימליסטי מודרני. בחירת עיצוב המטבח מאד חשובה על מנת לבסס את מה שאתם צריכים במרחב ולכונן תשתית דקורטיבית שתיהנו להביט בה בכל פעם שאתם עובדים בחדר.

פורטל מטבחים – המקום המושלם למצוא חנות מטבחים מודרניים

בחירת מטבחים מודרניים דרך חנויות אשר בהן פורטל מטבחים היא הדרך המושלמת עבורכם למצוא מטבחי בוטיק מן המעלה הראשונה. מטבחים מודרניים מחנויות פורטל מטבחים משובחים יותר, עמידים יותר ואיכותיים בהרבה מאלו שמשווקים ברשתות השיווק. אם אתם צריכים שדרוג משמעותי למטבח שלכם, מטבח מודרני מחנות מאוגדת בפורטל מטבחים יעשה את ההבדל ויספק לכם את הנדרש בבית לכינון תשתית הכנת מזון איכותית, עמידה ומותאמת באופן ממשי לכף ידכם.

נגישות