blog (4)

כך מומלץ להסדיר מטבחים ביתיים בהצלחה

מטבחים ביתיים מוצלחים מתבססים על מספר עקרונות פשוטים שאם מפנימים ניתן לתכנן אותם בקלות בבתיכם. חדר שישרות זה, שנראה על פניו מורכב ודקורטיבי עד מאד, מורכב ממספר עקרונות שחשוב להכיר לפני צאתכם לדרך. התבססותכם עליהם תאפשר יצירת מרחב דקורטיבי ומרהיב עין שגם ישמש אתכם בקלות בעבודות הכנת המזון שלכם. על מנת להסדיר מטבחים בהצלחה יתרה, לכו על פי סט הכללים שלפניכם וזכו את עצמכם בכל מה שאתם צריכים בחדר, ועוד הרבה מעבר לכך.

מבניות המטבח – משם הכל מתחיל

המבנה של המטבח מבוסס על פריסת פתרונות האחסון, קרי הארונות והמגירות, פריסת שיש העבודה ובחירת התשתיות שלו כמו כיורים ומגרעות להטמעת כיריים בעתיד נתחיל בפתרונות האחסון, הווי אומר – בארונות ובמגירות. ניתן להציבם בחלק התחתון של המטבח או בחלק העליון שלו או כשילוב דו קומתי. ניתן להציבם מתחת למשטח אי למטבח, מזנון שמאפשר עמדת עבודה נוספת במרכזו. בהסדירכם אי למטבח אתם למעשה יכולים ליהנות משתי עמדות עבודה, אחת מחוברת לקיר והשנייה היא אי. שיש המטבח גם על האי וגם ליד הקיר עשוי להיות מאבן טבעי או עשוי קרמיקה מלאכותית ואיכותית.

עיצוב המטבח – הלב הפועם שבהסדרתו

כאשר אתם מתכננים עיצוב עבור המטבח, מומלץ להתחיל ברזולוציות הכי קטנות ומשם לרדת לגדולות בשביל להביט במיקרוסקופ על הדקים שבהבדלים ולהחליט מה הכי מתאים עבורכם. היחידה הבסיסית ביותר בתחום כמו מטבחים היא האבחנה בין עיצוב אותנטי המבוסס על עץ, ולעתים שילוב של עץ עם צבע אחר (עץ ושחור לעיצוב מבוקע או עץ ולבן לעיצוב פרובנס) לבין עיצוב מודרני המבוסס על צבן וכל מה שמסביבו (ארונות שקופים וצבעי מים למיניהם). כשיורדים לרזולוציות גדולות – יש להחליט האם כשאתם מתכננים עיצוב עץ עתיק, הכיוון יהיה בורגני עתיק עם גילופים ותחריטים על כל ארון, או כפרי עתיק המבוסס על צורות עגולות וקשתיות. בתחום המודרני, עליכם להחליט אם מדובר על עיצוב בורגני מודרני על טהרת הצורה המלבנית או כפרי מודרני הנוטה יותר לפורמט עגול. ידיות פרזול על גבי ארונות מעידות בדרך כלל על עיצוב אותנטי וחוסר בהן מעיד על עיצוב מודרני, לידיעה.

הסדרת המטבח שבחרתם

לאחר שגיבשתם מבנה ועיצוב, גשו להדמיית מחשב של חנות מטבחים פרטית. מדוע פרטית? כי אופן הסתכלות פרטני, ללא מחויבות לסטנדרטי קבע של רשת שיווק (שעשויים שלא להתאים למה שאתם מחפשים) הוא הכי נכון והכי אחראי למימוש מטבחים ללא פשרות צרכניות. לכן, ההמלצה שלנו, בבקרכם בפורטל מטבחים המארח חנויות פרטיות, היא קודם כל לחפש את העיצוב שתכננתם. מצאתם חדר שהמבנה שלו לא תואם אך העיצוב קולע? בשל כך שזו חנות פרטית היא תוכל לבצע התאמות כמו הוספה או השמטה של ארונות והרחבה או צמצום של השיש כדי להתאים עבורכם את החדר. השירות כולל רה-תכנון של צוות החנות והתקנה על פי העקרונות שסוכמו עמכם.

נגישות