blog (19)

כך תבחרו ביעילות מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים הם מהחדרים החשובים בבית ויש שיגידו – הכי חשובים. אלו חדרי שירות שבשונה ממרפסות הכביסה וחדרי השירותים והאמבטיה השימוש בהם הוא הרבה יותר מזמני. בחלק מהמטבחים ישנן פינות אירוח של ממש או איי מטבח המשמשים כמזנונים. מה שבטוח, זהו אחד מחדרי הבית המרכזיים שאין להקל בתכנונו ראש. במאמר שלפניכם נציג את תפיסת העולם שלנו לגבי תכנון מטבחים מעוצבים באופן הכי מקצועי והכי בטוח שישנו.

גיבוש הדקורציה: הדרך בה המטבח ייראה

דקורציה של מטבחים אינה רק בחירה בין עיצוב כפרי לעיצוב מודרני. היא האופן בו המטבח יגובש מבחינה מבנית והיא מעידה על הרגלי העבודה שלכם. כמובן שהבסיס של הבסיס הוא העיצוב הגוני. כל אחד מעדיף את המטבח שלו שונה בשילוב הגוונים השונים על הארונות, משטחי העבודה והמדפים הפתוחים. את זה תצטרכו לאפיין לאט ובסבלנות או פשוט לגבש קווי מתאר כלליים איך אתם רוצים שהמטבח ייראה: עם ידיות על הארונות או בלעדיהן, עם פתיחת קלפות או בלעדיה, עם אי למטבח או בלעדיו. במידה ובחרתם אי – כיצד ייראו כיסאות הבר שיהיו סביבו? בדרך זו אתם מאפיינים גם את העיצוב הגוני וגם את המבניות של החדר בד בבד.

בחירת המטבח במרכז מכירת מטבחים מקצועי

כיצד תדעו שמדובר במסגרת מקצועית? מאד פשוט. מסגרות מקצועיות לבחירת מטבחים מאוגדות בפורטלי מטבחים, ארגונים המעידים כי אותה חנות משווקת מטבחים מעוצבים באיכות. לכן, אל תיגשו לחנות ותבררו פרט זה. גשו לפורטל מטבחים ובחרו מהחנויות שנמצאות בו את זו שתספק לכם את המטבח. ניתן, בדרך זו, גם להגיע להרבה מאד תפיסות עולם של עיצוב מטבחים ולבחור את המועדפת עליכם.

הרכישה של המטבח הרצוי בפועל

במידה והתבייתם על המטבח הסופי שאתם מעוניינים לרכוש, הקליקו עליו, גשו לאתר האינטרנט המקורי בו התמונה נמצאת, חפשו את דף המידע עליה, קראו ממה עשוי אותו מטבח, עץ או פולימר, פורמייקה או לבידים? אלו מתכות יש בפרזול המטבח? לאיזה גודל חדר המטבח מתאים? האם ניתן לווסת אותו לגודל שונה מהמצוין בכתבה? במידה וישנם פרטים חסרים, צרו קשר עם החנות שפרסמה את אותו מטבח ולבנו את כל מה שבכוונתכם לדעת לפני הרכישה.

נגישות