Untitled-1

כל המידע שחשוב להכיר על מטבחים בעיצוב מודרני

מתעניינים במטבחים חדשניים לבית? כאן תוכלו לקבל מידע על מטבחים בעיצוב מודרני ברמה שמעטים זכו להכיר. מטבחים אלו הנם אינטגרליים, כלומר – כל ארון ומגירה צמודי קיר ונמצאים בקרבה אחד לשני, מה שמאפשר נגישות מרבית לכלל תשתיות האחסון במטבח. בנוסף, ניתן לשלב במטבח זה איי מטבח דקורטיביים בסגנונות שונים, עם ידיות מגירה ובלעדיהן, ליצירת מראה מבריק בסגנון מסך טלוויזיה.

מגוון עיצובים חדשניים

מטבחים בעיצוב מודרני מבוססים על אלמנטים חדשניים שלא כדאי לפספס: ארונות ללא ידיות, מגירות תואמות ועיצוב מבריק ואטרקטיבי. לחובבי ידיות הפתיחה או המשיכה, ניתן לבחור סט עם ידיות לחץ שחורות שנפתחות באמצעות לחיצה, או ידיות משיכה מלבניות על גבי מגירות.

מגוון מידות עובי מותאמות לחדרכם

כל הארונות והמגירות מגיעים/ות במידות עובי המתאימות לחדרים שלכם. ידוע ומובן כי ישנם מטבחים קטנים בהם כל ס”מ חשוב ויש מטבחי ענק המצריכים ארונות עבים במתכוון על מנת לכסות על העיצוב. מטבחים בעיצוב מודרני מכילים את כל רמות העובי של הארונות והמגירות על מנת לאפשר להתאים את סוללת האחסון לחדר המשמש כמטבח בבית שלכם.

מגוון עיצובים עבור מזנוני אי למטבח

אי המטבח צריך להיות מותאם למטבח עצמו בעיצוב, בגוון וברמת ההברקה. ניתן להכניס למטבח קיים אי למטבח, וכאן ניתן למצוא את רמת הגימור הנדרשת על מנת לעשות זאת. בקטלוג, ניתן למצוא מגוון צבעי אי, עם נישות ארונות מגוונות, כולן בעיצוב מודרני חדשני.

חומרי ייצור שנבחרו בהקפדה רבה

התקני האחסון עשויים מאלומיניום אלחלד שלא רק שאינו מחליד, הוא נשמר כחדש למשך הרבה מאד שנים, ממש כביום הרכישה. ההברקה נשמרת ולכן, גם מי שיבקר אצלכם בפעם הראשונה כשהמטבח כבר זמן רב אצלכם, הדבר ייראה לו ממש כמו שרכשתם את המטבח אתמול.

נוחות וזמינות לכל התשתיות

מטבחי יוקרה בעיצוב מודרני הם בראש ובראשונה מטבחים פרקטיים. ככאלה, מאד קל להשתמש בארונות ובמגירות, הכל נגיש, הכל קרוב והכל מבוסס על התקני פתיחה קלי משקל. הדבר מאפשר ליהנות מסידור קל של המטבח ומשליפה נוחה של הכלים כאשר מתארגנים לארוחה. עם רמת נוחות כזו, לא תרצו להיפרד מהמטבח ולא תבינו איך הוא לא היה שם קודם.

נגישות