Untitled-1

מדריך קצר לאפיון מטבחים ביתיים

תכנון מטבחים ביתיים היא אחת המשימות החשובות ביותר בעיצוב הפנים של הבית. במאמר שלפניכם אנו מביאים מקבץ הדרכה שימושי אשר ינחה כל צרכן כיצד להגיע לנוסחת המטבח הטובה ביותר עבורו. אנו נלמד שאין כזה דבר “טוב טוטלי”: איכותו של מטבח בעיני מתבונן אחד עשוי יהיה להיראות לא טוב למתבונן שני. לכן, גיבשנו מקבץ הדרכה שיסייע לכם לא רק לבחור מטבח אלא גם להכיר את עצמכם על הצד הטוב ביותר ולהבין לאיזו נישת מטבחים כדאי לכם לפנות.

תכננו את מבנהו של המטבח

למבנה המטבח משמעות ייחודית. היא קובעת איפה יעמוד כל רכיב, מהמקרר והתנור ועד עמדות העבודה ואי המטבח. את המבנה רצוי לנסח בהתאם למידות שתיקחו בחדר. קחו בחשבון שמוצרים כמו ארון ומזנון הם נפתחים ויש לקחת את מידת ההחסנים הללו גם בעודם פתוחים על מנת לוודא את התאמתם לחדר בכל מצב ובכל זווית.

גבשו נוסחה עיצובית בסיסית עבור המטבח

למטבחים מומלץ להיראות מודרניים. מטבחים מודרניים מבוססים על ארונות אלומיניום לא מחלידים, על עיצוב אינטגרלי המבוסס על נגישות של כלל הארונות, המדפים והמגירות, בשל היותם סמוכים אלו לאלו. מאידך, אין צפיפות, אלא מבנה הנדסי שתוכנן בהקפדה רבה. הדבר מעניק למשתמש את מלוא היכולת להתנהל בקלות בחדר השירות שתכנן.

גיבוש גוון המטבח

גוון המטבח עשוי להיראות כהה או בעל צבעים בהירים ובפרט, לבנים. לאחרונה, ישנה מגמה של התחזקות הצבעים הכהים, שהיו מזוהים בעברם עם עיצוב אותנטי בלבד, ליצירת מראה מטבח מודרני. המרקם המבריק, הנישות החלקות והיעדר ידיות בארונות מביאים לתמורה זו. כמובן שחשוב להרגיש שעיצוב הגוונים שבחרתם מתאים למחשבה שלכם לגבי עיצוב הבית, ולפעול לרכישת המצרים.

רכישת מטבחים מן המעלה הראשונה – סיכום והתנהלות מומלצת לפני הקנייה

כאשר רוכשים מטבחים, מתחילים בגיבוש המבנה ולאחר מכן מוסיפים תוכן עיצובי וחזותי המתבטא בצורות ובגוונים רצויים. כאשר אתם נמצאים בישורת האחרונה, הרכישה, תקבלו את כתב האחריות המלא למטבח, את מרכיבי המטבח על מנת להזכיר לכם כיצד הוא ייראה לאחר ההתקנה, ותזכו ליהנות ממטבח כיפי שלא תרצו לעזוב! ארונות מאלומיניום אלחלד, איי מטבח מעוצבים ועמדות עבודה מדוגמות הופכות כל חדר למטבח יוקרתי מן המעלה הראשונה!

נגישות