מוצרים משלימים למטבחי חוץ שחייבים להכיר

יש לכם מטבחי חוץ? את 2 המוצרים המשלימים הבאים אתם פשוט חייבים להכיר. במטבחי חוץ, התנהלות עם מוצרים משלימים סטייליסטים תסייע לכם רבות באירוח השוטף ובנוסף אתם נהנים גם מיתרונות נוחות רבים ביום יום כאשר אין אורחים. 2 המוצרים המשלימים שכל אחד צריך שיהיו לו במטבח החיצוני הם:

  • מכונת קרח.
  • ברזי מזיגת בירה.

מכונת קרח להכנת קרח במטבח החיצוני

מכשיר שנועד להכין קרח, כלומר להפוך במהירות את המים שלכם לקוביות קרח למזיגה לכוסות המשקה. במקום לחכות 8 שעות לפריזר שלכם שיעשה את אותה פעולה, אתם יכולים להפיק קרח ממים באופן כמעט מידי, בהפרש של מספר דקות או שניות (תלוי בקיבולת המים ששמתם במכשיר). המכונה מייצרת קוביות קרח במהירות ומאפשרת לכם לשים אותן במשקאות שלכם וליהנות מהם כשהם קרים במהירות גבוהה מאד.

ברזי בירה למזיגה מידית

ניתן לרכוש בירות מחביות ולטעון באמצעותן את הברזים החדשים. הברזים יספקו בירה כשמתחתיהם משטח לקליטת הטיפות העודפות, כמו במכונת אספרסו ביתית. ברזי הבירה יספקו בירה לאורחים שלכם, ובשילוב עם הקרח שתפיקו ממכונת הקרח ניתן לספק אותה קרה מן הרגיל. אם אתם חובבי בירה וכך גם האורחים שלכם, זהו מוצר חובה לכל חצר מארחת אשר יש בה מטבח חיצוני.

רכישת מוצרים משלימים למטבחי חוץ

מוצרים משלימים למטבחי חוץ ניתן להסדיר בחנות המשווקת מטבחי חוץ. חנות זו יכולה ללוות אתכם מהרגע הראשון בו החלטתם להסדיר את המטבח או כאשר כבר יש לכם מטבח עומד על תלו ומה שנשאר הוא לאבזרו במוצרים משלימים. מוצרים משלימים למטבחי חוץ מאפשרים לכם ליהנות מכל מה שאתם זקוקים לו בשביל מטבח מארח ברמה הגבוהה ביותר, שיספק גם קרח וגם בירה ללא צורך לייבא מוצרים אלו מתוך הבית.

בחירת המוצרים המתאימים ביותר עבור המטבח שלכם באופן מעשי

את הבחירה ניתן לבצע באמצעות הדמיית מחשב של חנות מטבחי חוץ. ניתן לבחור את כמות הברזים הרצויה למזיגת הבירה שלכם, ואת מכונת הקרח הייעודית לשימוש בחצר שלכם. המכשירים יגיעו בהובלה שתכלול גם התקנה והדרכה לגבי השימוש בהם. כעת, כשהם מוכנים בתוך החצר שלכם, ניתן לעשות בהם שימוש תקני ושגרתי, לארח אורחים ולזכות אותם בכל מה שהם רוצים בסוגייה השתייה, החל מקרח לשתייה קלה ועד מזיגת בירה ללא צורך בבקבוקים חיצוניים. זוהי תשתית האירוח הטובה ביותר כאשר ישנם מטבחי חוץ, שכן היא הופכת את מושג ההשלמה מהבית לפחות רלוונטי.

נגישות