blog (13)

מוצרי חשמל למטבח הנכללים ברכישתו: האם כדאי? המומחים מסבירים

ראשי משפחות רבים תוהים האם לרכוש את המטבח במקשה אחת, עם כל המכשירים הנדרשים, או ללכת על פי מודלי מומחים, לפיהם עיצוב הוא מעלה אחת ומכשירים היא מעלה אחרת הקשורה לחנויות החשמל. האמת, כרגיל, נמצאת איפשהו באמצע וכאן המקום להבהיר מעט סוגיות על דילמה זו שיסייעו לכם להחליט.

היתרון במטבח שנרכש עם מכשירי חשמל הוא הדקורטיבי

אף חנות מטבחים לא תתבזה ותכריז שהיא מוכרת מטבח עם מכשירים מוכנים מבלי שהיא עשתה שיעורי בית בשבע עיניים כדי לוודא שהמוצרים שהיא בחרה עבורכם מתאימים לארונות, משטחי העבודה ומדפי המטבח השונים. חנות מטבחים בה המטבח מגיע עם מקרר, תנור, מדיח וכד’ היא חנות בה הקירות הקדמיים של אותם מוצרים נראים בדיוק כמו הקירות הקדמיים של הארונות ויתר התקני האחסון, ואם לא, אז בצבע שניתן להשלים באמצעותו את העיצוב כולו. למשל, מטבח עשוי להיות שחור ולבן, שחור ושחור, לבן ולבן, לבן וכחול (או לבן וצבע בהיר אחר) אבל מטבח שהדיאלוג בו הוא בין הצבע הלבן לצבע החום כבר לא יכיל אלמנט חשמלי בצבע סגול, צהוב, ירוק וכד’ כי זה פשוט לא יתאים עיצובית. היתרון שלכם בבחירת מוצרי חשמל למטבח בחנות המטבחים הוא שהשילוב העיצובי שלהם עם התשתיות מובטח.

דירוג אנרגטי גבוה ושימוש קל ופונקציונאלי נדרשים לרכישת המכשירים

מה שאתם צריכים לברר לפני שאתם מחליטים לרכוש מוצרי חשמל למטבח יחד עם העיצובים שלו הוא האם חנות המטבחים מספקת את אותם מכשירים בדירוג אנרגטי גבוה וידידותי לסביבה ועם שימוש קל ופשוט במוצרים. חנות שמאוגדת בפורטל מטבחים בדרך כלל תהיה מחויבת לסטנדרטים הללו ולא תתבזה ברמת פחותה מכך. במידה ובכל זאת מאיזושהי סיבה אינכם מרוצים מהמכשירים, ניתן לפנות לרכישתם בחנויות חשמל בנפרד. גם במקרה זה, חשוב לוודא שהן מתמחות בתחום המטבחים ומומלצות על ידי פורטלי מטבחים מובילים.

בחירת מוצרי חשמל למטבח או דגם מטבח עם מוצרי חשמל מוכנים

את הבחירה של תשתיות אלה מסדירים בהדמיית מחשב אינטרנטית מבלי לצאת מהבית. במידה ומדובר על רכישת מטבח קומפלט, יש לפנות להדמיית מחשב של חנות מטבחים המשווקת אותם עם מכשירים ובמידה ומדובר על רכישת מכשירים בלבד, יש לפנות לחנות חשמל שחברה בפורטל מטבחים וידועה כספקית מוצרי מטבח מובילים. בשני המקרים יש לשאול שאלות את צוות המכירות דרך האינטרנט או בטלפון לפני שקונים כדי לוודא שהעיצוב, הנתונים של המכשירים וכד’ אכן תואמים את מה שאתם מחפשים.

נגישות