Untitled-1

תכנון מטבחים מעוצבים ופונקציונאליים בהתאמה אישית

מהם מטבחים בהתאמה אישית וכיצד ניתן לממש אותם? במאמר זה נספק את המידע כיצד לתכנן מטבח באופן הכי מיטבי שאפשר בבית שלכם. באופן זה, לא רק שתוכלו להבטיח לעצמכם עיצובים מן המעלה הראשונה, אלא גם איכויות שלא הכרתם במטבחים שלכם קודם לכן: כושר עמידות איתן של כל מוצרי השימוש, שרידות לטווח ארוך ולא פחות חשוב, התנהלות קלה ומותאמת אישית בזכות תשתיות שמתאימות לסגנון עבודתכם. כך מממשים מטבחים בהתאמה אישית באופן מיטבי.

בהתחלה יש לתכנן את העיצוב והמבנה של כל תשתית במטבח

נתחיל באי המטבח, שהוא מזנון המטבח המרכזי. בחדר גדול, מומלץ למקם אותו במרכז ובכך ליצור 2 מתחמים מרווחים וביניהם – פתרונות אחסון, עמדת ישיבה ועמדת עבודה נוספת לזו העיקרית שבסמיכות לכיור ולשיבר הגז. בחדר קטן, מומלץ למקם את האי בחיץ שבין המטבח לסלון או בין המטבח לפינת האוכל ובכך להשתמש בו כמעין אמצעי עזר להגשת מזון בארוחות גדולות. מומלץ לתכנן את עיצוב התשתיות של כל יתר פריטי המטבח, עמדות העבודה ופתרונות האחסון. יש לתכנן עבורם את סוג העץ, הפולימר או ה- MDF הרצויים, לגבש את הצבעים, לבחור אבן טבעית, קרמית או עץ מסוגננים היטב לעמדות העבודה ולהחליט לגבי תצורות הרכיבים השונים: ארונות מגולפים או חלקים? עם ידיות או בלעדיהן? עמדת עבודה חלקה בדופן הקדמי או מגורענת? עבה או דקה? בדרך זו אתם מגבשים בשלבים את עיצובם של מטבחים בהתאמה אישית לביתכם.

לאחר מכן, יש לבחור את ספק המטבחים הרצוי

הספק הכי טוב עבור מטבחים בהתאמה אישית הוא חנות מטבחים. שם, לא רק שניתן למצוא בקלות את תשתיות העיצוב אלא גם את המטבחים הכי איכותיים, עם התשתיות שיחזיקו מעמד למספר רב ביותר של שנים. בשונה מחנויות כלבו ביתיות או חנויות שיפוצים שבהן ישנה רק מחלקת מטבחים, בחנות מטבחים מבטיחים לכם גם מצאי עיצובי רחב היקף וגם כושר עמידות גבוה עבור כל מוצר שתסדירו.

בסוף, יש לממש את בחירת הדגם

את תהליך התכנון מטבח מומלץ לבצע באמצעות הדמיית מחשב של חנות מטבחים בהתאמה אישית. בדרך זו ניתן, מבלי לצאת מן הבית, לבחור את דגם המטבח המושלם תוך השוואה בין תמונות, קריאת מפרטים טכניים והתייעצות עם צוותי המכירה כאשר עולות סוגיות לא מובנות.

נגישות