Untitled-1

מטבחים בעיצוב מודרני – הפתרונות המושלמים לבתים חדשים

אין ספק שאחד מהיתרונות הבולטים ביותר במטבחים העכשוויים הוא הנוחות שבשימוש בהם. בעוד מטבחים כפריים העשויים עץ מלא ומבוססים על ארונות מגולפים מתבלים מהר באופן יחסי, מטבחים בעיצוב מודרני שורדים זמן רב כמו חדשים ומעניקים למשתמש את כל אפשרויות השימוש ללא קשיים. מטבחים אלו הנם ברי שילוב בכל סגנונות העיצוב, גם בבתים בהם העיצוב הוא קלאסי למדי. כיצד מתכננים מטבחים אלה? להלן כל מה שתצטרכו לדעת אודותם.

מטבחים עם איים – הבטוחים והכדאיים ביותר לעבודה

כאשר מטבחים בעיצוב מודרני ניחנים גם באי למטבח, אתם מבטיחים כי שגרת העבודה שלכם תהיה קלה במיוחד, כי ישנה חלוקה שתי עמדות עבודה, עיקרית ואי. הדבר מאפשר לכם לארח אדם אחר במטבח שיכול לסייע לכם לממש את העבודות בו בד בבד אליכם. בנוסף, אי למטבח מביא עמו לא מעט פתרונות אחסון בדמות ארונות ומגירות בחלקו התחתון וניתן גם להשתמש בו כבר באמצעות כסאות בארים ייעודיים.

מטבחים בעיצוב מינימליסטי – המשמעות האמיתית של המודרניזם

כאשר המטבחים שלכם בעיצוב מינימליסטי הדבר חוסך מקום ניכר בהצבת מוצרי האחסון והעבודה. עיצוב מינימליסטי הוא ארונות מוסתרים על ידי חיפויים יוקרה, עמדת כיור ושיש ללא בליטות וכד’. הדבר מאפשר לכם לא רק להצטופף בחדר קטן אלא אפילו להרגיש מרווחים בתוכו ולהטמיע אפילו עמדת אי למטבח. הודות למינימליזם העיצובי של מטבחים בעיצוב מודרני אתם למעשה יכולים לחוש שאתם לא נמצאים בצפיפות אלא ברווחה מקסימלית גם כשהחדר מאד קטן.

הדרך המושלמת לבחור מטבחים בעיצוב מודרני

אנו ממליצים לגשת להדמיית מחשב של חברת מטבחים מיובאים ולבחור את נוסחת עיצוב המטבח שלדעתכם צדה את העיניים שלכם הכי טוב. תתעלמו מתשתיות שישנן בתמונה ואתם חושדים שהן תא תתאמנה לעיצוב בתוך החדר שלכם. אם החדר שלכם קטן, צוותי ההתקנה ידעו מה לעשות וייגשו להתקנת תשתיות החובה הקריטיות בלבד. באופן זה אתם עדיין נהנים
ממטבח יוקרתי ופונקציונאלי, אך בשל גודלו הקטן חל פיחות במוצרים שאין חובה להתקינם (למשל ספריית ספרים למטבח). על כן, חנות מטבחי יבוא היא המקום הטוב ביותר לבחור מטבחים בעיצוב מודרני וליהנות מכל היתרונות שלהם.

נגישות