Untitled-1

מטבחים יוקרתיים – כך תתכננו אותם נכון

מעוניינים לדעת מהם מטבחים יוקרתיים ומדוע הם מאד נדרשים בבתיכם? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על רכישה של מטבחים יוקרתיים. ידע זה יניב לכם את כל מה שתצטרכו בשביל חדר שירות מושלם. אשר לא תרצו לצאת ממנו. הדרך שלכם אל מטבחים יוקרתיים מתחילה כאן.

הכל מתחיל בחזון החדש – מודרניזם מינימליסטי ומבריק

חזון זה מהווה את מראהו של המטבח היוקרתי. מטבחים אלו מאופיינים במרקם חלק ומבריק, ללא חלקים מחוספסים או מגולפים, ואפילו ללא ידיות. הפתיחה של הארונות, התנורים והמגירות נעשית באמצעות מגרעת שניתן למשוך באמצעותה את הדלת מלמטה או מלמעלה. בנוסף, ניתן להסתמך על ארונות קלפות, כלומר ארונות שאינם פתיחה ואינם הזזה, אלא מבוססים על דלת שנפתחת בתנועה רבע מעגלית מלמעלה למטה או להיפך. התמורות הללו מבטאות את המודרניזם, כלי חשוב מאד בעיצוב מטבחים יוקרתיים.

העיצוב המודרני – כרטיס הכניסה שלכם לעולם היוקרה בחדרי שירות

מובן שגם עיצוב כפרי המבוסס על עץ וגילופים יכול להיות יוקרתי. השאלה היא לאן עיצוב שכזה מוליך אתכם בסופו של דבר? עיצוב כפרי המבוסס על עצים דורש תחזוקה, צביעה מחדש, שמירה מהודקת על חלקים מגולפים לבל ייפרעו מהתשתיות ומהרהיטים השונים ויש לזה מחיר. זה פשוט יקר לתחזוקה ודורש זהירות של ממש מהמשתמשים. מטבחים יוקרתיים מודרניים הם הכי פרקטיים משום שלא נדרשת שום פעילות תחזוקה והם מאד עמידים ונראים באופן מרשים במיוחד.

הכל מתחיל בבחירת גווני המטבח

מטבחים יוקרתיים יכולים להתבסס על גווני עץ, או  על גוונים בהירים או כהים מעולמות תוכן אחרים. הרעיון בעיצוב המודרני אינו בצבע אלא במבניות שנעשית חלקה ומבריקה ולא חשוכה וללא החזר אור. את הגוון מומלץ לבחור בהדמיית מחשב של חברת מטבחים יוקרתיים כדי לוודא שאתם מרוכזים בעיצוב שמעניין אתכם במיוחד ושיביא את הבשורה לביתכם.

הבחירה ממשיכה לעיצוב הנישה במטבח

האם מתאימים לכם יותר ארונות קלפות רבע מעגליים או ארונות פתיחה והזזה? האם לארונות שלכם צריכות להיות ידיות? אולי מגרעות לפתיחה מלמטה או מלמעלה? האם הנישה של המטבח תהיה מודולרית (התנור והמקרר חלק מהארונות) או מכשירי חשמל בנפרד? האם יהיה במטבח אי? אלו השאלות שתצטרכו לשאול בכדי לסיים תכנון של מטבחים יוקרתיים.

נגישות