blog (22)

מטבחים יוקרתיים לבית – כך תסדירו אותם באחריות

מעוניינים לדעת כיצד לבחור מטבחים יוקרתיים לבתיכם? במאמר שלפניכם אנו מספקים את המידע שיסייע לכם להחליט נכונה אודות דגמי המטבחים היוקרתיים שלכם. באמצעותו, ניתן יהיה לדעת בקלות מה מתאים לעיצוב הבית שלכם ולהשלים את החסר באופן מיטבי. מטבחים יוקרתיים לבית מספקים למשתמשים בהם הרגשה מעולה ומעניקים למונח “עיצוב הבית” משמעות חדשה.

תכנון מבני מדוקדק של המטבח

ברי, אפור, כי בתחילתה של הסדרת מטבחים יוקרתיים ישנו הצורך לגבש את המבנה שלהם. מבני מטבחים יוקרתיים מתבססים על התמורות השונות שבהצבת התשתיות. ניתן להציב ארונות למעלה וניתן לעשות זאת גם בתחתית מתחת לכיור ולשיש העבודה. ניתן לשלב בין 2 סוגי ההצבות וכן למקם, לצד הארונות, גם אי למטבח שישלים פתרונות אחסון נוספים ויספק עוד עמדת עבודה וישיבה בחדר. המבנה תלוי בכם וצריך להתאים לשאיפות. ההמלצה שלנו היא לא לבחור מטבח עם אי כאשר הוא קטן על מנת לשמור על חוסר הצפיפות שכה נדרשת בחדר. במטבח גדול אי למטבח ממש עושה סדר בהתנהלות ומאפשר לכם לתפקד במטבח בקלות רבה.

תכנון עיצובי מן המעלה הראשונה

כמובן שלצד התכנון המבני, חשוב לדעת כיצד מטבחים יוקרתיים ייראו בפועל. התכנון הדקורטיבי שם זרקור על ההבדל בין עיצוב כפרי על טהרת גווני העץ והשמנת לבין תכנון מטבח מודרני המבוסס על גוונים לבנים ובהירים לצד פרזול שחור לעתים, להעשרת הדקורציה. ניתן לבחור גם דגם מטבח מודרני ללא פרזול המעצב את החדר הזה באופן מינימליסטי, על טהרת המודרניזם. חשוב להתמקד בפרספקטיבה של החדר ולהימנע מבחירת עמדות עבודה וארונות עבים כאשר החדר קטן, ולהיפך על מנת ליצור את החזות המושלמת למטבח כאשר התשתיות מותקנות בו.

עיצוב מטבחים באמצעות פורטל מטבחים – הדרך האולטימטיבית לגבשם

פורטל מטבחים הנו אתר אינטרנט המאגד בחובו חנויות מטבחים יוקרתיים מסוגים שונים. חלק מהחנויות עוסקות במטבחים מודרניים וחלקם בקלאסיים בעיצוב הבורגני העתיק או הכפרי. חלק מהחנויות משלבות את 2 סגנונות העיצוב ומעניקות ללקוח שלל בחירות מגוונות להטמעה ביתית. היתרון המרכזי של חנות מטבחים יוקרתיים הפועלת מתוך פורטל רהיטים היא בגמישות לשינוי רכיבי המטבח בהתאם לגדולי החדרים, מבלי שהדבר יהיה כרוך בתשלום נוסף או בהמתנה ארוכה, כפי שמתהווה בדרך כלל בחנות שהיא חלק מרשת שיווק. בחנות פרטית, לא רק מטבחים הם יוקרתיים אלא גם הדרך להתאים אותם ולהביא לפתח ביתכם בדיוק את התשתיות שמתאימות לכם.

נגישות