blog (1)

מטבחים כפריים איכותיים ברמה אחרת

מעוניינים לדעת כיצד לגבש את עיצובם של מטבחים כפריים? במאמר זה אנו מספקים את כל האינפורמציה הנדרשת לשם כך. גיבוש מטבחים כפריים מתאים לכל מי שאוהב עיצובים אותנטיים על טהרת צבעי העץ. ואולם, ניתן למצוא גם דגמי מטבחים כפריים בגימור מודרני, למשל אם הקונסטרוקציות הרורליות (שמיד נלמד עליהן) נשמרות אבל הגוון הנו לבן. אז מה המאפיין של מטבחים כפריים וכיצד תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם?

מטבחים כפרים – מקרה פרטי של מטבחים אותנטיים

בסך הכל, מדובר בתורת עיצוב שמתאימה באופן גורף לעיצוב האותנטי: שימוש בשכבות עיצוב רבות, הכוללות ידיות פרזול בכל ארון, שימוש בשיש מיוחד מאבן אמיתית או בשיש קרמי עם גלזורות מיוחדות שנראות כמו אבן אמיתית, ודבקות ביצירת צורה עגולה או גלילית. זאת, בשונה מהמקרה הכללי של עיצוב אותנטי, בו ישנו גם עיצוב בורגני עתיק המכיל דלתות מגולפות עם תחריטים מלבניים. מטבחים כפריים יכולים להיות מעובים בצבע חום עץ או בגוום לבן, כשהכללים שציינו נשמרים במסגרתו.

התאמת המטבחים הכפריים לצרכנים השונים

ההתאמה מיועדת עבור אנשים שאוהבים עיצובים מעוגלים , נטו לעצב את המשקופים שלהם באופן גלילי כדרך קבע, נהנים מהתמורות של ידיות פרזול מעוצבות במקום עיצוב מדרני מינימליסטי בלעדיהן וסבורים כי הבית צריך להיראות רורלי במהותו ולא בעל מראה בורגני. אם אתם כאלה, סימן שדגמים של מטבחים כפריים עשויים בהחלט להתאים לבתים שלכם. חשוב לבדוק את מידת ההתאמה באמצעות הדמיות מחשב של חנויות המספקות מטבחים כפריים ולראות אם הקונסטרוקציות הנראות מבעד למסך המחשב אכן בשבילכם. בפרקים הבאים נלמד כיצד לגבש זאת באופן מיטבי על מנת שהבחירה שלכם תהיה אולטימטיבית ותספק את מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מעיצובים כפריים על פי דעתכם ובהתאמה לדרישות שאתם מעמידים.

הבחירה המושלמת – בחנויות של פורטל מטבחים

חנויות המאוגדות בפורטל מטבחים הן חנויות פרטיות המתמחות בשיווק ותכנון מטבחים כפריים. לכן, מי שקונה בהן מבטיח את עתיד המטבח הכפרי שלו על אחת כמה וכמה במקרים כאשר החדר קטן וניכר כקשה להתאמה. במקרה כזה ניתן לבחור במטבח שמיועד במקורו לחדר יותר גדול ובהתאמה מחדש שלו למה שאתם צריכים בשביל האבזור. רה-התאמה כזו לא אפשרית בחנויות רשתות שיווק המעמידות את המטבחים על פי מידות בדוקות שלא ניתנות לשינוי, מה שהופך את מלאכת הקנייה לקשה מאד להתאמה עבור בית הלקוח. לכן, הכי כדאי לרכוש מטבחים כפריים בחנות פרטית שפורסמה בפורטל מטבחים.

נגישות