Untitled-1

מטבחי אפוקסי מעוצבים בטאץ' מיוחד – פרטים במאמר

מטובחי אפוקסי מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של עיצובי בוטיק המתגבשים בקלות רבה. המטבחים הללו גם מביאים לביתו של הלקוח את בשורתו של חדר שירות במחיר כלכלי וגם מספקים איכות ונוחות חסרי פשרות. מהו הסוד של מטבחי אפוקסי? בואו להכיר את אחד המטבחים המעניינים ביותר בשוק הביתי.

מטבח MDF המצופה בצבע בתנור

MDF הוא חומר דמוי עץ המבוסס גם עליו וגם כעל חומרים מרוכבים מלאכותיים. השילוב של השניים יוצר MDF כחומר גלם קשיח במקומו של העץ המלא. עבור MDF מתאים ציפוי פולימרי בדרך כלל. זהו ציפוי שמשתלב נהדר עם לוחות MDF וגם מחזק אותם ממש כמעט לעוצמה של עץ טבעי מלא. כאשר השילוב  הזה, שגם כך מאד עוצמתי ברמה הפיזית, משוח בצבע אפוקסי, התוצאה היא כמובן מטבחי אפוקסי בעלי עוצמה ייחודית במובן הפיזי השומרים על עצמם וצפויים לספק לכם את מלוא הנוחות.

תכנון ועיצוב ללא כל קושי

היתרון של צבע בתנור הוא שהוא אינו מגיע רק בגוון חלק. ניתן לעצב באמצעותו חיקויים לגילופים וחרוטים. חיקויים לפזורה של אבני חיפוי מסוגים שונים, ועוד. זהו חומר צבע שלא רק מספק גוון שונה אלא תצורה ומרקם שונים לכל משטח עליו הוא עומד. בנוסף, צבעים של מטבחי אפוקסי לא נראים צבעים, אלא החומרים הטבעיים של המוצר שעליו משחו אותם. למשל, עמדת עבודה שחורה שנצבעה באפוקסי לא תיראה יותר משטח קוורץ או גרניט אלא בזלת שחורה לכל דבר ועניין. תכונה זו מאפשרת לכם להגיע לנוסחת עיצוב אטרקטיבית בקלות רבה מאד באמצעות מטבחי אפוקסי.

גיבוש סופי של מטבחי אפוקסי

חשוב לגבש מבנה ועיצוב, כאשר המבנה הוא האופן בו עזרי המטבח פרוסים, אי למטבח (או היעדרו, על פי בחירתכם), עיצובי ארונות ועמדות עבודה וכד’. כמו כן, חשוב לבחור עיצוב עבור מטבחי אפוקסי. האם מדובר על מטבחים מודרניים.? כפריים? שילוב של השניים? קחו בחשבון שלצד ב שורת העיצוב המרנינה של מטבחי אפוקסי יש לון חיסרון אחד בולט: כשמתלכלכות תשתיות שנצבעו באפוקסי, לא ניתן לעשות ניקיון מסיבי אלא רק ניגובים עדינים משום שאז אתם חשופים לדהייה מהירה של צבע. היא לא תתרחש ביום הניגוב עצמו אבל הוא יסמל את תחילת השחיקה. קחו זאת בחשבון כשאתם שואפים להציב בבית מטבחי אפוקסי.

נגישות