Untitled-1

מטבחי חוץ מעוצבים עם תשתיות מובילות

מטבחי חוץ מאפשרים לכם לבשל ולאפות בחוץ. אם אתם כמהים לפעילות קולינרית בחוץ, מטבחים אלה ללא ספק נועדו עבורכם. במאמר זה נלמד מה מאפיין מטבחי חוץ ומה מבדיל אותם ממטבחי פנים מבחינת חומרי הייצור. אלו מטבחים שצריכים לספק עמידות מלאה מפני כל נגע ומכשול, החל משינויי אקלים ועד פגיעה חדה של מקורי ציפורים או סכינים. החסינות מפגיעה זו צריכה להשאיר את המשטח חלק ללא שריטה ואפילו ללא עקבות של שריטה רדודה. להלן כל המאפיינים שאתם צריכים להכיר לפני שתרכשו מטבחי חוץ.

מבני משטחי העבודה

משטחי העבודה עשויים מתערובת עם מינרלים ייחודיים שתפקידם לשמור עליו קומפלט מפני כל המכשולים, החל משינויי אקלים ועד פגיעות חפצים חדים. משטח עבודה שכזה אינו מצטיין רק בחסינות מפגיעות. הוא גם חסין מפני דהיית צבע והתיישנות. זה פשוט משטח שלמעט הסרת אבק פשוטה עם מטאטא נייד לא צריך לעשות כלום עליו בשביל לשמר את חדשנותו: לא סילר, לא מלח לימון ולא אקונומיקה. הוא פשוט נשמר חדש ללא אבנית וללא דהייה.

מבני פתרונות האחסון

פתרונות האחסון נמצאים מתחת למשטח העבודה והם מבוססים על מערך ארונות ומגירות כמו במטבח הפנימי. גם שם ישנה חסינות מגשם, לחות לכך סממן אחר וידיות הפרזול עשויות מחומר מתכתי לא מחליד. פתרונות האחסון ימוקמו מתחת להתקן העבודה.

מבני התנור והכיריים

התנור הוא תנור טאבון. ניתן לרכוש גם כירות גז, כשהן מוגנות באמצעות מכסה מתכת נגד התפשטות הגז והאש כאשר נושבת רוח. מכסה זה הנו מתכתי אלחלד אשר נשמר כמו חדש גם לאחר שנות שימוש רבות, בדיוק כמו משטח הבטון סטון עליו הוא נמצא.

עיצוב מומלץ למטבח חוץ

בדרך כלל מטבחי חוץ יהיו שחורים, כשניתן לבחור בין גוון פחמי לחלוטין לבין גוון נוטה לאפור, כולל אפור של ממש. עיצוב זה משדר ניטרליות בכל חצר שהיא, שכן בשטח בו האדריכלות היא לבנה מדובר בגוון משלים באמצעות ניגוד ובחצר בה העיצוב הוא עץ מדובר בתשתית דקורטיבית כמו-מבוקעת, עם גווני חום ושחור.

רכישת מטבחי החוץ בפועל

מטבחי חוץ יש לרכוש בחנות מומחים שמתמחה במטבחי חוץ ומספקת משטחי בטון סטון, שולחנות אש להבערת מדורות בטוחה ורהיטים המיועדים למטבחי חוץ. כל זאת, כולל התקנה מלאה של כל התשתיות והמוצרים על מנת שניתן יהיה ליהנות ממטבחים מוכנים לשימוש מידי.

נגישות