מטבח חוץ אלומיניום - מקסימום פרקטיות, מקסימום אסתטיות

הביקוש למטבחי חוץ נמצא במגמת צמיחה מתמדת בשנים האחרונות. בין השאר תורמות לכך העלייה ברמת החיים, הגידול במספר הבתים עם מרחב חיצוני (גם צמודי קרקע בהרחבות של הקיבוצים והמושבים וגם דירות גן בערים) ומזג האוויר בארץ – שברוב ימות השנה הופך את הארוחה תחת כיפת השמיים לחוויה מהנה במיוחד. אחת ההחלטות החשובות ביותר בבחירת מטבח חוץ הוא החומר שממנו עשויים המרכיבים השונים, וההמלצה של כל המומחים בתחום היא על מטבח חוץ אלומיניום.

למה כשמתקינים מטבח חוץ אלומיניום הוא חומר גלם אידיאלי

מטבח חוץ מאלומיניום מתאפיין במספר יתרונות משמעותיים, שהופכים אותו לבחירה הנכונה ביותר:

  1. עמידות – אלומיניום הוא חומר גלם קל משקל, אבל בה בעת גם בעל חוסן רב ולכן יכול לשאת עליו משקלים כבדים. בנוסף, הוא לא מתרגש מלחות וגם לא מרטיבות – לאלומיניום יש שכבת אלומינה שמספקת מעטפת הגנה בפני קורוזיה, כך שאין סכנת חלודה וזוהי כמובן תכונה חשובה מאוד למטבח חוץ.
  2. אסתטיות – בזכות האופי המינימליסטי של חומר גלם זה, מטבחי חוץ מאלומיניום משתלבים היטב בכל חצר ועם כל בית. מעבר לכך, יש למתכת המבריקה מראה נעים לעין והיא משדרת ניקיון ודיוק.
  3. מחיר נוח – אלומיניום הוא חומר נוח מאוד לעיבוד, והדבר בא לידי ביטוי גם במחירי המוצרים שמבוססים עליו.

על מה עוד חשוב להקפיד במסגרת בחירת המטבח?

אחרי שמבינים למה עבור
מטבח חוץ אלומיניום הוא חומר הגלם האידיאלי, השלב הבא הוא לקבל החלטות נוספות שיובילו למקסימום נחת.

הבחירה הראשונה היא של מרכיבי המטבח: גריל (מתוך מגוון רחב של אפשרויות), כירת גז, מקרר, עוד אופציה היא כיור (שעשוי מנירוסטה ולא מאלומיניום) ואם תשקיעו גם בטאבון תרחיבו במידה משמעותית את האפשרויות הקולינריות ותשדרגו עוד יותר את חוויית האירוח. הבחירה היא בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל משפחה וגם לגודל השטח הפנוי יש באופן טבעי השפעה.

הבחירה החשובה השנייה לגבי כל מטבח חוץ מאלומיניום היא המיקום המדויק שלו בחצר. מומלץ להתחשב בכיווני הרוחות כדי לא לגרום לריחות הבישולים להתעופף לעבר הבית עצמו, ועוד שיקול הוא צל, כדי שלא תהיו חשופים לשמש בזמן הכנת הארוחות.

עוד בחירה, לא פחות חשובה, היא של המראה של המטבח וליתר דיוק של משטח העבודה – כך שתיווצר הרמוניה נעימה לעין בינו לבין האלומיניום. המגוון הרחב של האפשרויות מאפשר הגעה לאסתטיות הרצויה מבחינתכם, ובהתאמה מלאה לכל טעם.

נגישות