משטחים למטבח באיכות חסרת פשרות – כך תסדירו אותם

במאמר זה נספק לכם הדרכה על הסדרת משטחים למטבח. מהם המשטחים? אלה אותן יחידות הגבהה שלרובנו יש פעם אחת ליד הכיור ולחלק מאתנו גם באי המטבח, או מזנון המטבח שנמצא במרכזו. עיצוב משטחים למטבח נעשה בקלות רבה באמצעות מאמר הדרכה זה, בו אנו נפרט כיצד לשדרג את המטבח שלכם בתשתיות איכותיות ומעוצבות למשעי בהתאם למה שאתם צריכים בחלל הפנימי.

גיבוש העיצוב והמבנה של המשטח

למשטח יש 3 אפשרויות של חומרי ייצור לבחירתכם: אבן אמיתית, שהיא למעשה השיש האמיתי במלוא מובן המילה. קרמיקה, שהיא בליל של שבבי אבנים וחומרים מלאכותיים שיוצרים משטח מאובן במפעלים מובילים, או עץ טבעי. בתחום האבנים המסותתות, הבחירה תהיה בין אבן עבה לבין אבן דקה. בהתאם לגודל המטבח, מומלץ לבחור זאת ביחס ישר כדי לשמור כנדרש על הפרספקטיבה בתוכו. בתחום האבנים האמיתיות, ניתן לבחור בין קצה קדמי מגורען לקצה קדמי חלק. בקרמיקה, הדילמה המרכזית היא בין רכישת שכבת צבע אחת לבין רכישתה במגוון צבעים, עם ביקועים שחורים או בצבע אחר וכד’. בתחום העץ הלבטים דומים לאלו של הקרמיקה, רק שכאן עליכם להצטייד מראש בחומרים לשטיפת עצים למניעת התנפחות ובלאי מהיר, אלא אם כן נאמר לכם שניתן לנקותם באופן חופשי. שאלו את מוכרי החנויות אודות נושא זה.

גיבוש מקום רכישת משטח המטבח

משטחים למטבח רוכשים אך ורק בחנות מטבחים כדי להבטיח איכות חסרת פשרות, כעמידה בתקנים מערביים נוקשים, עמידוּת ארוכת טווח ולא פחות חשוב – עיצוב על פי דרככם, הודות למצאי הרחב של מוצרי התשתית שמחזיקה חנות זו. אם חנויות המטבחים אליהן אתם פונים מאוגדות בפורטל רהיטים זה סממן למצוינות, לריבוי לקוחות מרוצים ועל כן לתמורות חיוביות הן בעיצוב והן בפונקציונאליות של התשתיות השונות ובראשן המשטחים.

גיבוש דגם המשטח המבוקש

על מנת לגבש סופית את דגם המשטח המבוקש, מומלץ להשוות בפורטל מטבחים אינטרנטי בין החנויות השונות בהתאם לקריטריונים של עיצוב ומבנה שגיבשתם בתחילת מאמר זה. מצאתם את הדגם שאתם מעוניינים לרכוש? התייעצו עם מומחי המטבחים מטעם אותה חנות כדי לוודא שהצבע שלו אכן מבוסס על הגוון שציפיתם לו ושהמבנה נראה כמו שאתם חושבים הן בעובי והן בטקסטורה הקדמית.

נגישות