blog (15)

עיצוב הבית באמצעות מטבחים מודרניים – כך תעשו זאת נכון

המטבח המודרני הוא תוצר עיצובי עכשווי המגשים קו של מינימליזם במיטבו. מינימליזם בתחום עיצוב הבית, משמעותי מיעוט שכבות עיצוב. בתחום המטבחים, הדבר מתבטא בהיעדר ידיות פרזול על גבי ארונות ומגירות, היעדר פרזול מדפים מסביב לגופי התלייה עצמם, התבססות על משטח קרמי מלבני ישר ולא מסותת, והסדרת אלמנטים מודרניים במרכז המטבח, כמו למשל אי למטבח עם כיסאות בר בעלי לוק עכשווי. כיצד אנו ממליצים לבחור מטבח מסוג כזה?

הכל מתחיל בגיבוש מראה המטבח והמבנה הפנימי שלו

מראה המטבח מבטא את סוג העיצוב המודרני שלו. האם המודרניזם במטבח יבוסס על גוון שחור או לבן? ואולי עם מטבחי הדור הצעיר אשר מבוססים על צבעים בהירים וחצופים כמו ירקרק או ורוד? כיצד ייראו התקני האחסון? מבריקים? מט? ועמדות העבודה כיצד ייראו? בעלי השתקפות או ללא השתקפות כאשר מביטים עליהם? האם זהו מטבח שצריך להטמיע בו אי או להשאירו כמות שהוא: חדר אחיד ללא חלוקה של מזנון?

בחירה במקום רכישה מוצלח ובטוח

על מנת לגבש את בחירתו של מטבח מודרני בהצלחה, אתם צריכים להתחיל בחנות אליה תפנו. ההמלצה שלנו היא לא להתמקד בחנות מסוימת אבל כן לוודא שיש לספקים שלכם את כל מה שנדרש כדי להיות מקצועיים ולבטוח בפועלם. בישראל, כשזה מגיע לתחום המטבחים, חברוּת בפורטל המטבחים היא תנאי הכרחי של ממש. זה אומר שמדובר בעסקים שמקדישים את כל פועלם לתחום המטבחים, מסדירים אותם באיכות מרמת התשתיות ועד רמת המוצרים ודואגים לכל מה שצריך כדי שבבית שלכם יעמוד מטבח איכותי שייעשה בו שימוש ארוך טווח.

בחירת דגם המטבח האקטואלי שלכם בפועל

הבחירה הכי מוצלחת נעשית בהדמיית מחשב מהבית. בדרך זו אתם גם לא צריכים להגיע לחנויות כשאתם משווים ביניהן וגם יכולים לראות את כל המטבחים שרלוונטיים עבורכם בעת ובעונה אחת ולהחליט מה אתם קונים. גם אם זיהיתם את דגם המטבח של הלייף מבחינתכם, אל תמהרו להתחייב לרכישתו לפני שבדקתם כל תמונה ותמונה, כל דף הסבר שמצורף אליה, והתייעצתם עם אנשי מקצוע מטעם החנויות כדי לוודא שהדגם שאתם מבקשים אכן צפוי להתאים לדרישות הדקורטיביות והמעשיות שלכם.

נגישות