blog (17)

עיצוב ותכנון מטבחים כפריים במקצועיות וביעילות

כיצד מומלץ לגבש מטבחים כפריים? במאמר שלפניכם נדון בדרך המומלצת ליישום עיצוב המטבח ומבנהו. המטבח הכפרי הוא מטבח שמעוצב בסגנון לא בורגני, עם דלתות ארון ומשטחי עבודה מעוגלים בקצוותיהם. במרבית חנויות המטבחים האיכותיות, המשמעות היא גם עיצוב עתיק בצבעים: שימוש בעץ ובצבעי עץ, בידיות פרזול נעוצות המשפיעות על עיצובה של כל דלת ומגירה ולא פחות חשוב – בצבעי משנה המחזקים את האלמנט הכפרי, למשל צבע לבן שמנתי כהה בר שילוב עם גוון העץ. כיצד מומלץ להסדיר מטבח בעיצוב שכזה?

הכל מתחיל מהמראה החיצוני של המטבח

המראה החיצוני של המטבח צריך להיות מוגדר היטב משני טעמים: כדי להשיג את החדר שאתם מעוניינים בעיצובו וגם כדי שיהיו בו התשתיות שלכם נוח להשתמש בהן. מהי המשמעות המעשית? יש אנשים שמבחינתם, מטבח כפרי הוא כל דגם שצבוע חום או יש בו משטחי עץ בגוון המקורי. יש אנשים שמבחינתם הכפריות ולא רק העץ, חשובה, ולכן הם בוודאי יחפשו ארונות מעוגלים בקצוות ושיש מטבח חצי קשת בקו הקדמי שלו. מבחינה מבנית, יש אנשים שמאז ומעולם הורגלו לשימוש במזנון ולכן מטבח עם אי שיתפקד ככזה יכול לסייע להם לעבוד על פי ההרגלים שלהם. למהדרין, ניתן להוסיף לכזה מטבח כיסאות בר ולהשתמש בו כמו בבר בילויים כשמזמינים חברים.

למקום בו תבחרו את המטבח ישנה חשיבות מיוחדת

בימים הראשונים לשימוש בו, המטבח אינו מוצר של שגר ושכח. העובדים שמתקינים את המטבח עושים לעתים טעויות, הדבקות לא טובות, למשל. לכן אתם מאד צריכים שיהיו לכם אבא ואמא למוצרים שאתם קונים כדי לוודא שגם אם ההתקנה לא בוצעה כמו שצריך יהיה מי שיספק לכך מענה ביושר. בדיקה בפורטל מטבחים נותנת לכם את האסמכתא הכי טובה לענייניכם משום שמדובר באתר שמכיל בחובו את כל קבוצות המטבחים הפרטיות הטובות בישראל. הן מספקות גם מטבחים מושקעים ומעוצבים וגם תמיכה ושירות אם תזדקקו לכך.

גיבוש בחירת המוצר הסופי

מטבחים כפריים הכי מומלץ לבחור באמצעות האינטרנט. זה מאפשר לכם שלא לצאת מהבית ולראות על מסך המחשב שלכם המון סגנונות של מטבחים כפריים בד בבד. אם מצאתם את המטבח שלדעתכם הוא זה שמתאים, הקליקו על התמונה שלו מספר פעמים כדי לייצר מספר מעברי דפים עד להגעה לדף המקורי בו התמונה נמצאת. קראו ממה עשוי אותו מטבח, לאיזה גודל חדר הוא מתאים והאם ניתן לעשות לו התאמות לחדר בגודל שונה. צרו קשר עם מפרסם התמונה לכל שאלה שתצוץ לפני הקנייה.

נגישות