Untitled-1

עיצוב מטבחים אטרקטיבי – כך תממשו אותו בהצלחה

הדרכים לעצב מטבחים רבות ומגוונות, אך כאן תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת גם ביעילות וגם עם תוצאה מצוינת שסיכוי רב מאד שתבקשו לאמץ. על מנת להתחיל לעצב מטבחים ולסיים על הצד הטוב ביותר, יש לעבוד במסגרת שיטה בדוקה שנוסתה באלפי בתי אב בישראל, והביאה לתמורות אטרקטיביות. אנו נשמע לחלוק אותה עמכם ולספק את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לגבש את המטבח המנצח בביתכם!

גיבוש מבנה המטבח – משם הכל מתחיל

למבנה המטבח חשוב לגשת בתור צעד תכנוני ראשון. זהו הפרמטר שקובע איפה יעמוד כל רכיב במטבח, מהמקרר והמדיח ועד אחרון ארונות האחסון, לרבות מזנון אי המטבח. גיבושו של מבנה המטבח כהלכה מבטיח כי הוא יתאים להתנהלות שלכם ולכן מאד חשוב לבדוק היטב את מידות החדר, להבטיח תכנון של כניסה מעובה ורחבה ככל הניתן אליו ולהניח את התשתיות כך שיפנו כמה שיותר מקום מחד ויספקו כמה שיותר תמורה אחסונית ופונקציונאלית מאידך.

גיבוש עיצוב המטבח המומלץ – מודרני אינטגרלי

עיצוב זה מסדר לכם לא מעט עניינים בבית. מחד, הוא מאד מינימליסטי. הוא מבוסס על ארונות ועמדות עבודה דקיםו/ת מאד המפנים המון מקום ברחבי המטבח. מאידך, ההרגשה היא לא של חיים בצפיפות אלא בדיוק להיפך. אופן המיקום של כל ארון ומגירה, אופן הצבת המדפים והפריסה הייחודית שלהם מאפשרים ליהנות לא רק ממקום רב בכל
פתרון אחסון אלא גם מנגישות רבה לכל ההחסנים שנמצאים קרוב זה לזה ולא בצפיפות. בנוסף, עיצוב מטבחים מודרני מאפשר לכם לתכנן ארונות ומדפים ברמת הברקה גבוהה התורמת רבות לליטוש הדקורטיבי המרחבי.

התאמות סופיות לקראת הרכישה

לקראת רכישתו של המטבח חשוב לעבור בפעם האחרונה על כל האלמנטים בתחום העיצוב והתכנון. יש לבדוק שהארונות, המגירות, המדפים ועמדות העבודה דקים דיו בשביל לספק את התמורה הדקורטיבית. בחדר קטן, ככל שההתקנים הללו דקים יותר הם ישתלבו טוב יותר, בעוד בחדר גדול בדיוק להיפך: נדרש עובי מסוים על מנת להטביע חותם עיצובי. ואולם, עיצוב מטבחים מודרני תמיד ייראה דק ומינימליסטי גם בחדר בגודל כזה, בשל טכניקת ייצור הרכיבים הייחודית. באשר לידיות הפרזול, ניתן לבחור אותן בדגם קפיצי המיועד לדחיפה, דגם משיכה מלבני או ללא ידיות: הפתיחה נעשית מתחת לדלתות ולמגירות.

נגישות