blog (7)

עיצוב מטבחים מרהיב עין ואיכותי – כך תסדירו אותו

במאמר שלפניכם נלמד כיצד לממש עיצוב מטבחים כנדרש. המאמר יחלוש על מספר שכבות עיצוב של המטבח אשר ידיעתן תאפשר לכם להסדיר בקלות חדר שירות זה. מדוע בקלות? כי בפרק האחרון אנו מספקים טיפ צרכני קל ליישום המאפשר לכם לדעת בדיוק איפה לקנות את המטבח כדי לממש את היעדים שתכננתם בשלבים הקודמים.

מבנה המטבח – סט הכללים שאתם מבקשים לתכנן ברחביו

אף אחד לא מצפה שמה שאתם חושבים על הדרך בה צריך להיראות מטבח, זה גם מה שהנגר מהחנות שתקנו בה יחשוב. להיפך, תחום המבנה הוא אישי אצל כל אחד ובדיוק בשביל זה יש צורך בחנות מטבחים פרטית. באמצעותה, ניתן לקחת כל עיצוב ולהתאימו למבנה שביקשתם שיהיה בבית. על מה כדאי לשים דגשים במבנה? ראשית כל, על פריטי האחסון שלכם. האם הם יהיו למטה או למעלה? אולי תבחרו ארון שהוא שילוב של 2 סוגי הפריטים? מומלץ להשאיר בארונות מגרעות למדיח ולכיריים. כיצד תיראה עמדת העבודה? מאבן אמיתית? מקרמיקה? האם המטבח יכיל גם אי למטבח, עמדת עבודה נוספת? היכן היא תמוקם בתוכו? על כל הפרטים הללו חשוב לשים דגשים בעת עיצוב מטבחים.

ניסוח צביונו של המטבח – ההתרשמות הכללית כאשר מביטים במראה שלו לראשונה

עיצוב מטבחים ניחן, בגדול, או בצביון עץ או בצביון לבן. צביון עץ עשוי להיראות מודרני או עתיק, ובגימורי צבע נוספים, למשל שחור ליצירת עיצוב דמוי גזע מבוקע, או שמנת ליצירת עיצוב פרובנס. בתחום המטבחים הלבנים ניתן ליצור עיצוב מטבחים סטייל לוח השחמט, שחור לבן, או לבן נקי. ניתן גם ליצור מטבח לבן כסוף עם פרונט ארון מזכוכית וידיות כסופות.

ניסוח עיצובו של המטבח בפועל

צביון עץ עשוי להתפרש כמודרני אם מדובר על עץ חלק ללא תחריטים וגילופים. הוא עשוי להתפרש כעתיק אם העץ מכיל גילופים ותחריטים. כך גם כאשר מדובר על מטבח לבן. שימוש בצבע שמנת באופן תדיר ובגימור עגול וקשתי ניתן לומר שיצרתם עיצוב מודרני כפרי, בעוד שימוש בצבע לבן ליצירת מראות מרובעים ומלבניים מעיד על עיצוב מודרני בורגני. חשוב ללכת אחר המיות לבכם ולנסח את העיצוב שהתחברתם אליו יותר מכל. זכרו דבר אחד: עיצוב מטבחים מוצלח – יש לו הכי הרבה סיכויים להתקיים בחנות פרטית משום שרק שם מתחייבים, באמת ובתמים, לשנות מבנה של חדר שזיהיתם בהדמיה, אם גיליתם שהתשתיות לא מתאימות למבנה שלכם.

נגישות