blog (20)

שילוב משטחים למטבח בחדר קיים, כך תעשו את זה נכון

בחירתם של משטחים למטבח עשויה להתרחש הן כאשר החלטתם לעשות שיפוץ במטבח קיים והן כאשר אתם רוכשים מטבח חדש. מה שבטוח הוא שמדובר על תשתית חשובה מאין כמוה במטבח כי היא מגלמת בחובה 3 תמורות: אופן העיצוב של המטבח, רמת העמידות של המוצר לחומרי ניקוי, חום וקור וכן רמת הנוחות שלכם בשימוש במוצר. יש אנשים שלא מסתדרים עם פחות ממשטח קרמי חלק ללא חיכוך ויש אנשים שחייבים חיכוך קל כדי לעבוד כמו שצריך. זה גם בא להם יותר טוב בעין וגם מרגיש להם יותר נכון.

הדרך לתכנן את מראהו של המשטח

כפי שנרמז בפסקת הפתיחה, למראה המשטח שני מאפיינים: גוון ורמת חיכוך. בדרך כלל, רמת החיכוך עומדת ביחס ישר לרמת המבריקות של המוצר, כי מוצר מבריק בדרך כלל אינו ניחן בחיכוך, בעוד מוצר מט הוא מעט פחות חלק בדרך כלל. את צבעם של משטחים למטבח אנחנו ממליצים לכם לבחור על ידי שהות במטבח הקיים ודליית פרטים לגבי האופן בו הייתם רוצים שהמשטח החדש ייראה לעומת הישן. במידה וזהו מטבח חדש, יש לתכנן את צבעו של המשטח על פי סדר הכולל גם תכנון ארונות, מגירות, מדפים ופרזול. במקרה כזה יש לגבש לו גם מידת עובי המתאימה לגודל החדר הצפוי. בחדר קטן מומלץ שהעובי יהיה דק ולהיפך.

ספק המשווק משטחים למטבח – כך תבחרו בו

אם הספק מאוגד בפורטל מטבחים – משמע שמדובר בחנות שיש לה הרבה מאד מה להציע ללקוחות שלה. לכן, התחלת החיפוש בפורטל שכזה תהיה מהלך חכם מאד ליישום. אתר האינטרנט שלו צפוי לחשוף אתכם להרבה מאד ספקים שלכל אחד מהם תפיסת עולם משלו לגבי האופן בו משטח המטבח צריך להיראות. חפשו באדיקות, השוו בין הדגמים והסיקו מסקנות לגבי האופן בו צריכים להיראות משטחי המטבח שלכם.

שלב הרכישה: כך תיישמו אותו בחוכמה

אם ראיתם דגם של  משטח למטבח שנראה מתאים, הקליקו עליו וקראו את כל הפרטים: האם ניתן לייבא אותו לבית שלכם פעמיים במידה ויש לכם גם אי למטבח? האם חומרי הייצור הם אכן אלה שציפיתם להם? מהן המידות האמיתיות של המוצר? תמונה לא יכולה לספר זאת ללא מסמך כתוב מצורף אליה. צרו קשר עם אותה חנות משטחים למטבח לגבי כל שאלה שאין לגביה תשובה במחשב, על מנת להשלים את הקנייה כהלכה ולדאוג להסדרת משטח מטבח חדש על פי התכנון שלכם.

נגישות