blog (8)

תכנון מטבחים מעוצבים ופונקציונאליים בהתאמה אישית

תכנון מטבחים מעוצבים ביתי היא צעד חשוב בעת העיצוב של מקום המגורים שלכם. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לממש נכוחה תכנון מטבחים איכותי ורב עוצמה. המאמר יחלוש על מספר אנקדוטות חשובות, החל מהתכנון המבני של המטבח ועד לגיבוש תוואי העיצוב בפועל. המאמר ילווה גם בהמלצה על בחירת מקום הרכישה שלכם בידיעה מראש שמדובר על מסגרת בה תמצאו את מה שאתם מחפשים. שווה קריאה: בזכות מאמר זה – לא מעטים ניסחו כבר בקלות את תוואי מטבחיהם.

כך תגבשו את מבנה המטבח

אל תחיו באשליה: לא יהיה נגר מטבחים שבמקרה יחשוב כמוכם ויגבש את אותו מבנה בדיוק. ברם, בפרקים יותר מאוחרים תוכלו ללמוד כיצד לתרגם מטבח שאהבתם ברמה הוויזואלית (בה נעסוק בפרק הבא) לסטנדרטים שלכם ולבקש מהנגר לארגן מחדש את הדגם שעיצב על פי כך. לשם זאת – חשוב לבוא עם מבנה ידוע מראש. מה מתכננים? איפה יוצב שיש העבודה? האם יהיה שיש עבודה נוסף ומרכזי בדמות אי למטבח? האם הארונות יסודרו לגובה? ליד הרצפה? כשילוב של השניים? האם השיש יכסה את כל רוחב הקיר או את חלקו? האם הוא יהיה מבוסס על גלזורות של קרמיקה או על אבן טבעית?

כך תגבשו את עיצוב המטבח

במהלך תכנון מטבחים, יש לגשת לשלב העיצוב בכובד ראש, ולחשוב מה הייתם רוצים לראות במרחב? עיצוב מודרני על טהרת הצבע לבן השלג, או עיצוב עתיק המבוסס על צבעי עץ בעיקרו? כיצד על המטבח להיראות? מודרני המבוסס על צורות חלקות ומינימליסטיות? עתיק, המבוסס על צורות קשתיות, גילופים ותחריטים? איזה סוג של עיצוב עתיק בכוונתכם ליצור? רורלי כפרי? אולי בורגני של פעם על טהרת הצורות המלבניות על עמדות המטבח השונות? חשוב, בכל עיצוב שאתם בוחרים, להקפיד על פרספקטיבה נכונה: אם החדר גדול, מידות העובי של הפרופיל והארונות צריכות להיות עבות ואם הוא קטן הן צריכות להיות דקות בהתאם, כדי שלא ליצור עיצוב מגושם. שמירה על הפרספקטיבה היא שעדיפה, ולכן חשוב שיתקיים יחס ישר בין מידות עובי הרהיטים לגודל שטח המטבח בפועל.

כך תבחרו את מקום הרכישה

הכי כדאי לבחור במסגרת אינטרנטית המאגדת בתוכה מספר חנויות פרטיות, או במילה לועזית אחת, פורטל. הפורטל שלח אתכם לאתר של אחת החנויות? אל תחפשו את המבנה שלכם! קודם כל מחפשים את העיצוב ולאחר מכן מבררים האם ניתן לשנות דגם מטבח זה המופיע בקטלוג לגודל ולתכנון המבני שביצעתם בבית. ברשת שיווק, שלא כמו בחנות פרטית, שינוי זה לא ניתן ליישום. המטבח נרכש כמות-שהוא.

נגישות